Chiluri di moda di ghjuvanottu - autunno-invernu 2015-2016

Cù l'iniziu di u clima fretu, u tempu venenu per una rivista completa di u vostru utopia, chì spessu porta à a so rinuvazioni. A tempesta di l'oghje u tempu d'invernu 2015-2016 ùn solu sorpresii cù mudelli unichi di i capelli, ma ancu i capelli di giovani di giovani. Quelli chì, per a strada, ponu sicurezza salvà a moda di e femine di età matura, è aghjunghje à u so ochju una nota di l'ultimi tendenzi di u Olympus di moda.

Ricerca di i cappelli ghjovani eleganti - autunno-invernu 2015-2016

  1. Cappelli bianca . Cumu pò aiutà à e donne, chì adore crescenu e cose cun e so mani, si ralleganu à questu. Dopu tuttu, stu toccu hè stata rapida è ùn ci hè bisognu di circà u mudellu right in boutiques. Oghji populari in questa stagione hè un allughjatu di sguillà, a uriginali di quale fù datu all kinds of patrons unpretentious. Ciò chì hè inherente in ogni casu hè un "distretto" brillanti - ch'ella sia una foglia roccia o d'ochji di gatinu in latu di un pompa.
  2. Fur hat . Cumu, senza stu elementu di vestitariu, aghjunghjendu una imatge di lussu, eleganza è eleganza? Inoltre, a cosa muderna in a stagione 2015-2016 eranu i cappelli ghjovani. Hè impurtante ancu di aghjunghje chì i so culori sò classicu questu annu: da culori lumi à i muturi, scuri. A cosa più interessante hè chì ùn hè micca necessariu d'usarate un capelli chjappelle cù un ghjerzu chjuche, un capru di pelle. Ella cumpressa perfettamente l'imagine cun un vestitore decoratu cù paillettes è stingi.
  3. Cappelli bianca . U toccu da e mutandine hè amatu di parechje ghjente, prima di tuttu, perchè ùn ùn esiste micca urgente, è si cunghja cù qualsiasi ropa. I mudelli privati ​​sò cun pompò è "bini". Se parlemu di pompomenu, ci anu bisognu à esse grande, fatti di furia o filatu. Inoltre, vale a dì chì "Bini" riferisce à i mudelli più universali: sò adattati solu per i donne, ma per l'omi è i zitelli.