I tendini di moda in u primu istesu 2013

Ciò chì facenu felici cù a casa di moda muderna in a nova stagione? U Culleu Spring Summer 2013 hà digià attatu l'attinzioni di i fashionisti di u mondu, è i prufissiunali anu prupone à justificà l'esperanza di i so fanni. I tendini di a moda l'estiu 2013 - hè feminità, luminosità è slim ciule. Se ti piaci à vistiti è silueti avuti, benvenuti à a nova stagione.

I tendini di moda in u primu istesu 2013

A righjina di a nova tempesta di a moda hè chjamata a bonita cintina femminile è accentuates all attention on it. Dà preferenza à vestiti è costumi chì salizza a linia di a vostra cintura, o selezziunate cù cintura è cintura. Egei di moda in u veranu 2013 - hè un tagliu di cut, tagliati è cunti chì dà una più sexualità.

I colors culuriti brillanti di a staghjunalità l'estiu 2013 sò chjucchiati cù culori nantu à e cose di magazines, ma siddu ùn sò micca fanne di fiori freschi, o se u vostru travagghiu precisa un coddu di vestitu, fate cura à i stili classici, siluetti diretti è cilesti exquisiti. In modu, in questa stagione sottu à u sotteru vinìanu i culori cache, corallo, u culore di l'asfalti umidi, u culore di lilli.

Fabrics of the season spring summer 2013 hè una cumminazzioni di i mudelli tradiziunali è favuriti, cum'è u rossu di cuttuni è di tetanu cù tessili di ucechju à livanti. U vestu pò esse fatta solu da chiffon volante, è ùn pudere cuntene un inseritu di un cordone finitu delicatu.

E stampa stampata di stampi invernali di u estiu 2013 di l'historique astratti anormali originali. Patrucini cù l'effettu di l'ingannimentu visuale - altru sorpresa di i case di moda. Cusì ùn ci hè micca culori o un arcubalenu nantu à a fiorità, sta staggione cumu i disinni saranu ridiculous.

A vestimenta primavera di u 2013 hè prisentatu per ogni gustu. U taganu in siluette di Jil Sander o di linea feminile romantica di Christian Dior trovani i so fanelli. A direzzione di a moda primavera di u estiu 2013 hà da piacè connoscati di culori cuscianti brillanti, tessuti di l'arghjentu, durata in u pavimentu, mudelli astratti, buttoni scritti è sappelli.

I tendini di moda in u primu istesu 2013

Saldà stagnantanu in u 2013 - ùn hà cambiatu in e barche di classi è l'imaghjine. Saldà stagno 2013 sò stati ammustrati cù strisciante è indurata, mettezza di metalli, fatti di diversi materiali. I mudelli di moda si saranu lacati o fille di serpenti, cù un nasu redone. Fannini di i pratiche, i pratichi còmodi seranu ammirazioni di una larga varie di mudelli balli. Scarci dinò questa stagione in u pianu di pupularità.

I sacchetti di moda in u primu istesu 2013 si face i furzivi di crocodile leather, fur, stampi brillanti è formi geomettichi. In casu, sè ùn averebbe rimena in a pelle, fate cura di i mudelli di stile di stile o di sacchetti di plastica.

Accessori ghjunghjenu l'estiu 2013 - questu, sicuru, cinturoni fatti di diversi materiali, culori è forma. Questu hè un cinque di lattice fino per una coquette romantica, è un cinturallu in coghju largu per una donna di a cummerciale. Grandi pezzi è formi geomtrigii, catene è dritti doppi: u cuntrastu di sta staghjone tocca à ogni locu, è ùn hà micca persu inzergatu l'accessore principale. A voglia originale è u mudellu di cintura classic creanu un maravigliu cunghjuntu.

Nunda in questa stagione pò esse cuncede in u framework, a stessa cosa hè appiicata à a joera. L'unicu ciò chì unisce ci hè u so grande tamantu è dash. Grandi colgante, coltivi, coltelli, brazzuletti anch'elli, aneddu cù e pedi grossi è pendelle largu sò più ca maiò à a cima di a so popularità. Tuttavia, quelli diprezzini necessanu trattamentu attuali cù elli: e zitelli cù ditevuti o l'ochji gialli avè abbandunatu l'accessori di sta stagione.