Cumu scupraru una tina di u vinu russu?

À mezu à a diversione à a tavula festiva, ci sò spessu prugetti quant'è u vinu sfertu nantu à una tovaglia o un spaziu postu in robba intragguala. Tali trifles ùn anu micca spotaghju l'inturniatu nè à i invitati, nè à i pruprietarii di a casa, perchè e so cunsiquenzi pò sempri esse eliminati. U nostru articulu u vi diciarà cumu facilità di eliminà una tina di u vinu russu cù una brusa , vestitore, ghjuve o ghiavone .

I mani di scancerà e manere di u vinu russu

Hè cresce chì i spazii di vinu sò complexi, ma questu hè micca cusì cusì: sottu certi reguli, sò assai bè rimèttati senza mancassi un mantellu è una traccia di contaminazione. A più impurtante ùn hè micca chì permettenu a mancia per secca. Sì l'articulu ciuttu ùn hè micca lavatu per 1-2 oghji, sguassà a tacca, serà più difficili. Cusì, dopu à a festa, ùn deveru micca scurdate chì ùn hè micca solu necessariu per lavà i platti serpe, ma ancu per trasfurmà una mantella o robba purta in u vinu, o ancu megliu se pudete.

Vulìammu a mancia di u sali

Allora, u modu più sèmplice è più cumuni di sguassà i manchie di u vinu russu hè u usu di u salottu di a più cumuni. A ella, bisognu di aghjunghje uni pochi cucimenti di l'acqua per piglià una gruel gruffa, chì da quandu avissi da esse appiicatu à u tacciu è fugliate ligame. Salt hà l'abilità di assicurà alcuna licenza, ancu u vinu. Se vi vede chì a mancia ùn ùn sparisce immediatamente, ripetì sta prucedura un pocu di volte più finu à chì un successu rimisciutu hè rializatu.

Appliice stu mètudu hè ricunnisciute solu se a mancia hè fresca. Sì, dopu avè abarutu u vinu nantu à u foggliu, sò digià qualchì òmanu ghjornu, hè megliu per pruvà altre modu. Hè ancu avissi nutatu chì a salite pò esse eliminata ancu in tessili sensitivi, cum'è linu o sita.

Dopu a pulitica, u sali hè cunsigliu per lavà a tela in acqua fredda senza mancu di detergente, è solu dopu - in acqua calda cù u so puliticciu di u lavatu. Tuttavia, attentu: alcune varietà di vinu avianu a pruprietariu, sottu a influenza di l'acqua sana e savurosu, per mudificà u culore di u culore rossu à u scuru. Cusì, hè megliu per neutralizà u primu coloru è da esse sguassate.

Lavora l'acqua frenu

Hè più densi chì pudete pruvate di pulizzià da u metu. Stendi a tela in u spaziu di u mancu nantu à qualchì bastimentu rìbbicu (pudete usà un panu normale), fremenu l'acqua in una bagnu cù un piste è acqua di a tacca cù l'acqua furiosa finu à u fogghiu. Allora lavu in u modu d'abitudine. In regula, hè pussibile di lavà a tacca di u vinu russu prima a prima tempesta.

Ammoniu hè un altru ghjornu bonu in a lotta contru diversi tipi di spots. Sì ùn avete micca sali à mane, pudete messu sottu u manchinu di vinu cun un napkin di tissuti per chì tutti l'umidità assulanu bè in questu, è poi lavuleghja u pruduttu in acqua di temperatura di l'ambienti, aghjunghjendu una cullizzioni d'alcoolì à questu.

Tessuti Delicate

Ci hè tessuti chì ùn pò micca lavare in casa. Hanu bisognu di puliti in secchi. Tuttavia, ùn campu micca cori per coperà nantu à a purificazione secreta: pruvate unu di i rimedii tradiziunali per a sguassà tacchi di vinu, chì pò esse appiicatu à questu tipu tissutu. Avete bisognu à imbulighjà in un ammunimentu ugguali è a glicerina, aghjunghje 3 parte di vodka è questu fascia limite a tacca. Solu cunsiderà chì stu metudu pò esse usatu solu in tela bianca, è micca in culore.

Acidu Citru

A mancia siccita pò esse sbulitata cù l'acidu cìtrico ordinale. Per fà questu, diluisce una cullette di pezza in un vetru di acqua è utilizate un casgiu di gaza per trattà u tela catu afflagnata, è poi ajudu l'uceanu in acqua culu. Per via, invece di l'acidu pudete aduprà a mità di u limonu.

In più di rimedii tradiziunali, ci sò più modi tradiziunale di sguassà a mancia di u vinu russu. Questi includeu l'usu di tumbini di u tannaccii chjappi per diversi tipi di tissuti.