Souvenirs da Zanzibar

Rest on Zanzibar - sò e playdi bianchi e nuvole, e turche di l'Oceanu Indianu è parechje scelta per passimitru attuali. Per ùn pinsà micca di ciò chì duverà parechje è amici da Zanzibar , pruvate à combine u restu cù e shopping. Per questu scopu, i cundizioni hè statu creatu nantu à l'isula.

Dove cumprà un souvenirs in Zanzibar?

U megliu tempu per un viaghju à a tenda hè a prima parte di u ghjornu. Dumenica, a maiò parte di e vendita ùn sò micca travagliati, ancu chì ci sò parechji buttoni chì sò oghji à 22h00, ancu i ghjorni di ghjennaghju. Durante u mesi santu musulmano di u Ramadan, certi putri sò chjusu duranti u ghjornu.

I più populari di i turisti sò i seguenti centri cummirciali:

Ogni tipu di ricordi di Zanzibar vi trova in a storie Memorii di Zanzibar, situatu vicinu à l' alberghi Dhow Palace è Serena. Quì, sottu u stessu canzanu, i prudutti per ogni culore è u gustu sò colapi. In più, a tenda agrate cun un ambienti piacevuli è un serviziu bisognu. U second centru souvenir più populari di Zanzibar hè a buttenda One Way. Ci hè un grande assortimentu di vestiti naziunali, cum'è Kanga è Kitenj, è di tessili di cuttimi è altre tipu di tessili.

Cosa da vene di Zanzibar?

Quandu si viaghja in Zanzibar , pudete avè una quistione di ciò chì duverà i vostri parenti com'è un souvenir. L'artighjani lucali offeranu una gran varietà di prudutti di u legnu, piante naturali, tessili è perdi. I più numanti sò i Makonde. I femini sò attrati per i costumi di Kang è Kitenj, chì sò carattarizati da una bundanza di colori brillanti è ornamenti in u stilu africanu. In i buttreghi ponu truvà una scelta larga di beachwear, pareos, ropa safari è assai più.

U mercatu esoticu Kariakoo hè creatu per quelli chì amate cusì, spezie, erbe è e radichi. Eccu averebbe cumprà acquicchi, chì sarà una excelente additivu à qualsiasi pratiche.

I ricordi più preziosi di Zanzibar seranu prudutti di culore genuu, ebano è pietre priziosi lucali. Solu quì pudete cumprà ghjuvelli fatti di un "diamante blu" raru, chì si trova in u Monte Kilimanjaro . Hè chjamatu tanzanite.

In più, i ricordi populari di Zanzibar sò:

Sì sì un connotaturu di l'arti di pratichi, pudete sfilà da a galerie d'arte Nyumba ya Sanaa. Ci sò pitture fete in u tingu. U fundatore di sta direzzione artistica hè Eduardo Saili Tingatinga. Queste ritratti poverà l'atmosfera di l'Africa equatoriali in ogni internu.