Jemaa Al-Fna


A piazza Jemaa al-Fna hè a più grande piazza di Marrakech in Maroccu è hè unu di i principale d 'attraversu di a cità. Dapoi u 2001, hè stata inclusa ind'è a UNESCO Patrimoine mondiale è a Lista di Patrimoniu Immaterale intangible. À Djemaa al-Fna in Marrakesh, ci hè un piste di u Misticu Orient Antico, chì prumesse à i turisti. Finu à a mezzamita, u sonu ùn hè cascatu in a piazza - street performers, jugglers, storytellers folk, charmers di serpente, stuzzichini nantu à roti, u baziu orientali, musica nazionale è di ballu tutti create un coloru unicu locale. Un famosu cumpusitori è scrittori di u XX sèculu Paul Bowles ammenta chì senza a so famosa piazza, a magnifica Marrakech hè una cità ordine.

Storia di u rughjonu

Ci hè parechje versioni di l'emergenza, sia u nome è a Jemaa al-Fna stessu, ma sò tutti cuddà à u fattu chì hè stata apposta per esercitu di scrittura è esecutà. In arabu, u nomu senti cusì "una reunione di u mortu" o "l'area di i capelli siepeati". L'apparizione di a quadrata volta à u Medievu. In u so locu andavanu à custruisce una grande mezquita, ma a custruzzione era impedida da a morte di u Rè Ahmed El-Mansour com'è u risultatu di l'epidemica di peste, è u situ di a custruzzione addivintau un spaziu. In i 70, u locu era populari cun l'hippies, chì spessu anu per manghjà patate loca.

Ciò chì vede in a piazza?

Jemaa al-Fna ... ùn dura micca longu, ghjè per un pochi d'ora in a mattina, è in novu tuttu u ghjornu hè u soru è una din. Cù l'arba, les bandieri aparicenu nantu à u quadru, induve pudete truvà tuttu ciò chì u vostru core vole: frutti freschi è frutti secchi, spezie, zucca, ricordi, ropa naziunali è altre gioia di un amante di cummatte. Ma cù l'intrattenenti cume bisognu à mantene a distanza, altri ùn puderebbe stà senza soldi cun bundle di basta innecessariu in e vostre mani. Immedizamente vi offre à trattà dentisti cù dubbula reputazione.

Fans di i dipinti di Henna pò usà i servizii di maestri lucali. Ma u tattoo hè sempri megliu per andà à a cafe Henna Cafe Marrakesh. Eppuru, quantu senza una foto cù un sito o una cobra? À a sera, cunfini mobili - "restaurants nantu à roti" - venenu à a squadra per alimentà tutti. U gourmets hà assai pruvate - ragout - ragù - tazhin, mutton mutton, caracol di babbalu è pie - bastilla è altri pratiche di cucina marocaina .

Jemaa al-Fna in Marrakesh hè nantu à una densa foglia, in tissuti da scents exoticos. Allora i Maroccani vivenu da ghjornu à ghjornu è u novu ghjornu ùn hè micca com'è l'anticu. Eppuru in tuttu questu questu, una cacofonia pocu giada hà u so propiu capu. A fini di u vaghjimu, u festival di film internazionale in Marrakech hè tenu, è Jemaa al-Fna torna in un cinematograficu.

Surroundings

U quadru stessu si trova in u centru di a medina (a parte antica di a cità). Da a parti di u quatratu di u quatratu ci hè un mercatu fissamente è un uspidale, in altra parte - riadi è hoteli , una cafe.

A proximité di a piazza hè a Mezza di Koutoubia , a mezchevi più grande di a cità di Marrakech, custruitu in u XIIesimu seculu. Pò esse vistu solu da l'esternu, a mezquette hè chjusa à l'infideli. Se passassi un pocu più, puderete ghjunghje à u museu principali di Marrakech . Hè situatu nant'à u palazzu di u XIX eddu restaudu Dar Mnibhi. Ma, cammendu intorno u vicinatu, attistanu mistichemente à Jemaa al-Fna.

Cumu à a piazza?

Aghjunghjite à a chiazza, pudete camminà da l'hotel vicinu o paghe un carrettu o un taxi.