Santuari di Saadis


Un veru monumentu di l'arte maroccu hè u Santu di u Saadis. Hè situatu in Marrakech .

Storia

U Santuario di Saadis hè un grandu mausoleo. Hè stata custretta in i seculi 16a è 17e in particulare per u sipoltu di i membri di un clan noble di Saadis. A dinastia di Saadis regule per un longu tempu, circa circa cinquante anni. Prima sò assai luntanu solu u Sud Maroccu, in tuttu u Maroccu di manera completa, è à a fine di u regnu, solu Fez è Marraghine romaini sottu u so regnu.

Cù a cascata di i Saadi, a tumba hè statu vacanti. Per un bellu pezzu, fù abbandunata, è unu di i capipelli di l'alawites hà urdinatu di custruisce un muro alto nantu à u mausoleo. A tumba hè stata scuperta per un pilotu di Francia durante u vuluntà. In u 1917 u cumplessu hè stata restaurada. Dopu questu, hè diventatu accessibule per i visitatori cum'è attivu culturale è storicu.

Ciò chì vede à circà?

In u tomba sò più di 60 entieri, chì sò enterrati in trè pranzi. In a sala più grande è richest, 12 grandi capi Marocani sò enterrati. Tra d'elle hè u figliolu di u fundatori di a tumba di u Sultan Ahmad Al-Mansur. In u giardinu chì circundava u sipolcru, ghjustu a grande persone di quellu tempu - diversi cumandamenti è cumandanti.

Tutti i camere sò stati ammulati cù sculture in legnu in l'esicuzzioni di u Mari, imbuffulatu cun un guascu interessante di gesso chjamatu "Stucco". I condecorazioni nantu à i lummi sunnu fatti di marmura di marmura di Carrara.

Cumu ghjunghje?

Pudete piglià un taxi o u vostru caru à Medina è a squadra di Djemma el Fna , à passighjà longu di u Bab Agnaou Street, seguitu i segni.