Capital Truths

A "verità truest" fraseològica nasce un pezzu assai longu è ogni ghjocu hà intesu centu volte, è forsi anu ancu usatu in cunvirsu cù un certu fenominu. Ma tutti sapìanu u so veru significatu?

Lettere in capitali sò veri - sò sti fraiechi o affirmazioni chì avemu scrivutu sughjetti bè è capiscenu a vostra autenticità. Quessi sò fatti chì sò stati pronti à a cuscenza di u publicu, chì e persone solu dettiru cunsigliu.

U putere di e verità di capitale ùn hè micca in ciò chì significanu, ma in a nostra capacità di appricà in a vita. I sapiri chì i 2 + 2 seranu 4 esistenu in a nostra cuscenza cum'è a cunniscenza vera, ma l'esencia di a so azzione hè radica diversa.

U problema tuttu hè chì qualcunu ùn ponu impugnà a cumpusizioni di l'alfabetu o u risultatu d'una simplicità matematica à qualsiasi, ma quelli chì vulevanu pruvà a forza di a cunniscenza di l'età hè sempre assai. Parechji di elli, sperendu per a furtuna è di parechji cunnosce sempre, ma a più parte di quì sottu senza nunda.

Letteratura pertinenti vi aiutà à elevà u livellu di veru cunniscenza è u nivellu generale di erudizione. Un bon esempiu hè u libru "Lexicone di Capital Truths" o a "Lista completa di refined Thoughts" di Gustav Flaubert.

E verità di l'omi

A raghjunamentu in un tema nurmale di filusufìa di un puntu di vista femminile, hè bisognu di evidenza u più impurtante. Perchè l'omu hà creatu?

In a natura, esempi di multiplicazione per division o autudificazione sò cunnisciuti, chì resenu in l'emergenza di novi individui, ma sò in veru cloni di i so genitori. E persone si creanu in forma di omini è donne, perchè e novi generazioni ùn sò micca copia esatta di e precedenti. A continuazione di u genus hè a capitale di l'esistenza verità in a terra di dui sessu oppostu. Nostra differenza trà noi è diferenzii in visioni cù i nostri zitelli dani l'opportunità di sviluppà.