Giardini di Ain Al-Madhab


L'Emirati di Fujairah si trova ind'è altri rigioni di u paese cun un culore cusì impurtante. Questu hè un oasi increditu creatu da e mani umani in u mezu di u desertu. Unu di l'attraffimi maiò sò i ghjorni di l'alimenti Ain Al Madhab (u Parcu Fafjairah à Al Madhab), chì l'abitanti chjamanu "paese bedeigne".

Infurmazioni ghjugna

Questa zona di u parcu, creata artificiale, hà un area di circa 50 ettari. Hè un veru isulanu chì hè circundatu di surgenti minerali, chì anu pruprietariu mediali. I scientisti anu studiatu l'acqua di i bacchi è pruvate l'alta efficienza, è i residenti lucali affirmanu chì hè pussibule curà parechje malatie.

I ghjorni sò situati à u pedi di i Monti Hajjar in u Valle d'El Ain. I publicità oghjinchi sò chjamanu un locu naziunale. I visitori pudemu ogetti in l'ombra di l'arburi da u sole è gode à i paisaghji pittoresca.

I ghjardini di Ain Al-Madhab anu un paisaghju originale: i corti brillanti sò rimpiazzati da boscilli densi, chì spessu pareanu intranette. In tuttu u parcu ci hè bancu è fontane cù l'acqua di piacè, è ancu persone per i camini di caminari, per chì i visitanti si ponu accade à qualsìasi postu. Ci sò ancu i parcorsi di i zitelli cù banditu, slide è tullini, induve i zitelli puderanu divertisce.

Chì sò i famosi jardinu di Ain Al-Madhab?

In u parcu sò tali attraversu:

  1. Dui piscicani cù acqua minerale. A so temperatura hè tenuta in + 20 ° C. E surgenti spieganati sò claramente dividuti: solu e femine sò bagnati in una di elli, è a seconda hè pensata à l'omi. Eccu alcune clientele per quelli chì vulete cumpienu un cursu tutale di prucedure sanitarie.
  2. Patrimoniu storicu è etnulogu. Hè custruitu un teatro apertu è e ruine di un forte. Ci sò spessu diverse attrazioni è festivali, induve artisti realizanu ballu folklatu è cantà canzoni tradiziunali.

Funzioni di visita

U visitatori in u ghjornu pò restè è natà in u parcu, è à a sera, disfate da a cultura lucale. Ogni findi è ghjorni fistivi in i giardini di Ain Al-Madhab ponenu veramenti reali àrabbi. Sò accumpagnati da i ritimi naziunale cù refreschi è disfressi in vestiti lucali.

Puderete pudete immerse in l'atmosfera di u culore orientali à l'ombra di i palme. Tali avvenimenti sò disposti in un teatru "verde" equipatu. À questu tempu in u parcu hè sempre moltu, ma questu ùn impedisce à i turisti di prufittà l'atmosfera magica di a festa.

In i giardini di Ain Al-Madhab ci sò chjassi è una chalet per barbecue. Quì pudete piglià un picnic è divuziti cù a famiglia sia o cumpagnia. In u parcu ci sò parcu di ghjochi per i ghjoculi attivi, cusì e vaghjeri spessu prestanu competizioni sportivi in ​​elli. Sì avete famu, è ùn vulete cocilu, dopu visitate u cafe, induve puderà serve luggeri, dolci è fresche.

U costu di accissioni hè $ 0.5, è se vulete natà in u gruppu, avete da esse pagatu 3 volte più. I porti di u parcu sò aperti tutti i ghjorni, solu u domu, da 10:00 aaaa è à 19:00 p.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Fujairah à i giardini di Ain Al-Madhab, pudete drive by road Al Ittihad Rd / F40 o camminate e carrughji di Hamad Bin Abdulla Rd / E89 è Al Ittihad Rd / F40. A distanza hè di 4 km, è u viaghju dura 10 è 30 minuti rispettivament. Pàrquatu privatu è dispunibili per carru vicinu à l'entrata.