Sorek

Venite à Israele è micca visitate a caverna di Sorek - una omission inexcusable. Questa caverna stalactita hè una di e più visitata è bella in u paese. In più, hè cunsideratu u più grande in Israele, u so annu prupone per visità i turisti da parechji paesi.

Cave Sorek - storia di l'educazione

Cave Sorek hè famosa per i so stalactiti è stalagmi. Hè stata scuperta in maiu 1968 in a canteia di a muntagna di Khar Tov, induve a cuminciata a cugliera di a cugliera hè stata minata. À a scoglie dopu di a roccia, un furbu di pocu furmatu - l'entrata à a caverna. Finu à questu mumentu, ùn ci era micca. In u 1975, per un decretu di l'autorità, stu locu è u territoriu circundante era proclamatu una riserva.

Cave Sorek si trova nantu à u piste di u Monti Judeane, 3 km a est di a cità di Beit Shemesh . U nomu vene da u listessu nomu valle, chì hè un locu naturale, è di un corrente chì devendere in valle.

Funzione di a caverna Sorek

L'intrata à a caverna Sorek hè situatu à una altitudine di 385 m di livellu di u mari. Ogni vanu à tutta a strada di u sopra hè da a bellezza chì stalla davanti à i vostri ochji. Diminuu, Sorek (Israele) hè supiriore à qualsiasi cave in altra stalactita in Israele. A so longa hè di 90 m, l'altitudine 70 m è l'altura 15 m, l'area tutale righjenu à 5000 m ². A so constantemente mantene a temperatura di l'ambienti - 22 ºє a l'umidità in u rigistru da u 92% à u 100%.

A prufundità di a caverna ùn sò micca apertu in u mondu immediatmente, perchè l'auturizazione temia chì l'afflussu di i turisti puderanu dannà tuttu stu magnificenza. Dopu chì l'illuminazione speciale hè statu furnutu in a caverna è un pianu convenientu hè stallatu, è un microclimatu specialu hè statu creatu, Sorek addivintau un attrattu turisticu. Per i viaggiaturi, ci sò tutti e cundizioni, cumprese i guida, dicendu è esposizione a caverna in parechje lingue.

Per a prima volta, u pede di un visitante ordinariu hà intrutu in l'intestione di a caverna in u 1977. Dopu questu tempu, Sorek hè un destinazione populari per i turisti. A voti si chjamava Avshalom, perchè u nomu (u nomu di u soldatu mortu) hè tenutu da a riserva, in u quale a caverna si trova.

À vultà à visita a caverna, si deve veda circà, cum'è pudete vede parechje interessante - espunenti naturali di arbusti arbustius meditarranei o pini plantati artifice. Sì vinutu à a riserva da nuvembre à maghju, pudete truvà abundanti fiuritu. Dunque, tutta a via di a caverna, pudete vedere i paisaghji più belli.

Ogni mezzza ora prima di l'ingaghjamentu, fighjenu fiaschi curtimi nantu à a riserva. In a caverna sò tutti i muduli cunnisciuti di stalactiti è estalagmiti. Formazioni minerali in forma s'assumiglia à e munzunità di uva è di u tubi d'urganisimu. A causa di u mantenimentu di un microclimu speciale, i prucessi karst continighinu, perchè tanti di e formazioni cuntinuamu a cultivà. A Sorek Stalactite Cave hè unicu in densità è cuncintrazioni, l'età di assai di elli hè più di 300 mila anni.

A caverna hè abbastanza scura. Luce sparghiate specifichi per ùn danni a formazioni minerali, chì sò assai sensittivi à i cambiamenti di illuminazione è temperatura. In più di l'estalagmiti fucalizati è di i stalactiti, a caverna Sorek (Israele) hè famosa per i so animali petrificatu.

L'ingressu à a caverna hè pagata - per adulti hè di circa $ 7, i zitelli - $ 6. Per i gruppi, u costu serà distintu. Semu devi esse ricordati chì l'ufficiu di u bilitze dura 1 ora e 15 minuti prima di u pedace di u situ turisticu.

Cumu ghjunghje?

Per vede l'attrazzioni naturali, pudete esse ghjustificatu da Highway 1, da quale avete bisognu à apagaru nantu à a Highway 38, arrivanu è crosse a via ferrovia, è da turnu in a direzzione di u trafficu.

Aghjustassi, hè necessariu di travirsà a zona industriale di a cità, fà turnà à a strada N ° 3866 è cullà nantu à a muntagna 5 km à l'scultura di a nave. Dà questu quì si deve a volta à diritta, drive 2 km, è apparecchera parvenuta. Da ellu hè necessariu caminari pianu nantu à una via di muntagna da 150 passi. L'ascesa ùn piglià micca più di 10 minuti.