Church of the Holly Sepulcher


A Chiesa di u Santa Sepulchere in Ghjerusalemme hè u santariu principal è u locu di a pelle per i cristiani. Se crede in Scritture, u locu di custruisce a chjesa hè u locu di a crucifissi di Ghjesù Cristu. L'usu di l'oggetti sacri hè realizatu da u Patriarcatgiu di Gerusalemme, quale l'edificiu amministrativi sò in vicinanza immediata di u latru sudu-ovest.

Annualamenti u cleru accumincia un bellu fede in a Chiesa di u Santa Sepulchere in Ghjerusalemme. Sottu i so arcaghji sò cinque paixi di a Chjassela. U cumplessu di e facilità in u situ di u Golgotha serve com'è quartieru per parechji denominazioni. Arcuni di l'edificatori sò attribuiti per e bisognu di a Chiesa Ortodoxa di Ghjerusalemme.

Chjesa di u Santa Sepulchere - storia è mudernità

A memoria di u locu di a crucifixion è l'annunziu di Cristu fù cunservatu cù cura di i cristiani è dopu a permissione di Gerusalemmi da u Mpiraturi Titu. Prima chì a chjesa moderna era custruita, in u so postu era un tempiu paganu di Venere.

A custruzzione di un complexu mudernu accuminza cù l'erecció di una cresia nantu à e ordini di San Regina d'Helen (madre di Constantine I). Hè incruciatu ancu u situ alocanu di u Golgotha ​​è a Cruci vivante. L'scala di u travagliu ponu esse evaluata ora visitendu u cumplessu monumentale di l'edificazioni, chì cumprendi parechji parti.

U tempiu era cunsacratu in a presenza di Custante I in u 335 u 13 di sittemmiru. Lu cumplicatu era cunquistatu da i persiani è l'arabi, ricuminati pericugualmente è aghjurnatu.

A Ghjèsgia di u Santa Sepulcher (Israele) oghje hè un complexu d'architettura, chì cumprendi tali edifichini è i posti cum'è:

A Chiesa di u Santo Sepulchre hè divisu trà una figura di a chjesa cristiana. Per ognuna di elli, un erronu è un locu per preghere sò attribuiti. Per quessa e disputi è cunflitti trà i raprisentanti di cunfissioni ùn hè micca risuscitatu, un locu spiciale per chaises di almacenamento hè stata assignata. Principiu in 1192, anu trasfirutu a una famiglia musulmana è mantinutu da i so eredi.

Tempiu com'è attrattu turisticu

Per aduttà u bello, a Chiesa di u Santa Sepulchre hè, i ritratti ùn aiutanu micca in modu sanu. Per vede di primu l'escaliera à u Golgotha, a rotunda è a petra di a cunferma , unu venenu vinutu in Ghjerusalemme. U tempiu hè apertu da 5h00 a 20h00 in u prossimu d'aprili à sittembri ogni ghjornu, è in l'ochji di vaghjimu è invernu - da 4,30 à 19h00. In vacanze, u passaghju à i santu hè difficiuli. U minimu numaru di peregrins è turisti da 4-5 ore dopu in a tarda.

Chjesa di u Santu Santulphicu - ciò chì hè dintra

A chiesa cumpresi i seguenti partiti: a capella, a Chiesa di a risurrezzione è u Tempiu in u Calanariu. À Calva, pudete ghjunghje à i passi chì guverna à a diritta dopu attraversu u tèmpiu. Quì ci sò abbandunati di e denominazioni Ortodoxi è Armeneiani. Sù dapoi sottu a capella sutturna di Adam. Intra l 'altare Ortodoxu è Catolicu hè l'altare di a Strada di a Mamma di Diu.

Sopra u Sepulcheru di u Signore, i toralli Kuvuklia - una capella in u quale u Santu Santu hè alluminatu. In u parte upposta hè a parti copta di u tempiu. Opposite l'ingaghjamentu à a capella ci hè un jarruneta fugliale, chjamatu "U Pup di a Terra" . Hè un simbulu di u centru di aspirazioni spirituali di tutti i cristiani.

Per fà fà più faciule di truvà a Chiesa di u Santa Sepulcher, indirizzu: Jerusalem, Old Town , st. Santa Helena, 1, - deve esse scrittu in un libru. In ogni modu, ogni passer -by avarà da aiutà à a carta di l'affari di a cità.

Cumu ghjunghje?

Per ùn periscevi micca in e carrughji di Ghjerusalemme , avete da primu annunzià induve hè a Chiesa di u Santu Santulfu. Pudete mette cun ellu per l'església Etjopica o avvicinà cun "Shuk Afitimios", è dopu per a porta di u "Mercatu di Santu". A la Chiesa di u Santa Sepulchre hè ancu a via "Cristianu", dopu à quale avete ghjustificà à San Helena. Ghjè quella chì ghjè in diretta à u tribunale in fronte à a chjesa.