Museu Nazionale Te Papa Tongareva


Trà l' attraversu di a capitale di Nova Zelanda è per andà à unu di i più grandi è più interessanti musei in u mondu - Te Papa Tongareva (Museo Nazionale di New Zealand ). U so nome pò esse traduce da a lingua maori comu "u locu induve i tesori di sta terra tene"

U museu ùn hè micca solu un tesoru di artifacti, da i restu di dinosaure è l'ughjettu di a vita di u maori anticu è cù a tecnulugia di l'arte è di l'arte avantguardi moderna, ma ancu una ricerca impurtante è culturale.

U bastimentu

A fabbricazione di u museu imprese cù a so dimensione: hà coperta una zona di 36 mil km2 è cunsistenti di 6 piani. In i pavimenti di l'edifiziu ùn sò micca solu exhibezzione di exhibiti dedicati à a cultura è a natura di a Nova Zealand, ma ancu cafè è ricorderie. In u tribunale di u museu truvate caverne artifice, spedizione è rapprisentanti originali di a flora lucali (per esempiu, arbustus).

Esposizione di u museu

U museu si trova ind'è altri istituzioni similarii cù dispusizione multi-livellu di esi tematichi. Allora, l'exhibiti cumpresi in u fondu d'oru di a Coletta Nazionale Articolari sò stati nant'à i livelli. U sicondu u sicuru averebbe definite à i visitori d'alta tecnologia, chì hè dedicatu à una mostra interattivata, situata quì. Da questu nivellu, pudete puru alcuni certi posti di u Baghdad.

À u quintu livellu, i visitori si spiecanu per leghje a libreria bibliotheca, induve si trovanu assai informazioni nantu à i cullezzione di sta istituzione, è un laboratoriu scienticu induve esperimenti fascinanti di culurite sò realizati. Dopu a visita, ùn vi scurdate di visità l'exhibizioni curretta, chì vi diciarà assai di a storia è a cultura di u paese. E se questu hè micca abbastanza per voi, falate finu à u quartu pianu è immerse in u maravigliu mundiale di cultura di i residenti lucali - Maori è Polinesi, è apre da più di a storia di u sviluppu di Nova Zealand da i europei.

Altre proposition chì vi interessate sò:

A cullezzione di Te-Papa-Tongarev hà una esposizione chì ùn hà micca analugii in un altru museu in u mondu: hè un calamar gianti, u grandu di quale pò ancu scantari un visitatore senza preziatu. A durata di sta criatura marina righjuns à 10 m, è u pesu - 500 kg. Quandu u calamar fu pigliatu da i peschieri di Nova Zelanda in Ross Sea, vicinu à a costa di l'Antartida.

Saloni di mostra

U Mana Pacific Hall hè dedicatu à a storia di e tribù indigene chì si stabiliscenu quasi parechji anni fà in l'isuli petite Pacifici. Fans di un accordu scientificu à a vita ùn pò passà per l'esposizione originale "In l'Annu di l'Ovinu", chì annuncia a più impurtante per u sviluppu di l'scuperti umani, quandu anu impiegatu da e persone.

A manifestazione "Toi Te Papa: l'arti di a nazione" certamenti attraversà quelli chì sò interessate à amparà più nantu à e particularità di a cultura di i mila di i pirsi indigini di sta terra: a tribù Palekh e Maori. Per esempiu, averà vistu cù i vostri ochji unu di u tipu di marais - una casa per preghje, custruita annantu à 2000 anni fà. Ancu quì sò aboriumen custieri, armi, utensili, articuli di casa, vestiti - tuttu ciò chì era a so vita di u ghjornu.

A generazione ghjovira mo seguramente serà maravigliatu da u salone dedicatu à u famusu "Signore di i Rings", induve si trovanu magistralmente esercitu maggetti d'elfos è orchi. Hè assai attenzioni à pagà a storia muderna di a Nova Zelanda , u museu ancu ricustruita l'scena di battaglia di e battelli più famusi.

Cumu ghjunghje?

Per fà à u museu, pudete ghjunghjene in trenu à l'estazione di u centru di Wellington è dopu camminà 20 minuti o pè piglià un taxi. Quelli chì hanu rentatu u carru devandenu u sudu à u centru di a capitale di Highway SH1, passendu Waterloo, Customhouse è Jervois Quays à Cable Street, induve Te Papa Tongareva hè situatu. Inoltre i turisti ponu accade à questa istituzione culturale cù busu: a maiò parte di u trasportu pùbbricu passa i steddi di Willis Street è a Courtenay Place, da quale u museu hè un pocu minuti a pie.