U santuariu di l'isula di Kapiti


Sè vo passite un viaghju à l'altru finale di u mondu per avè cunnisciutu u mondu maravigliu di natura, a New Zealand hè un locu ideale per questu. I rappresentanti lucali di a flora è a fauna sò veramente unichi, è l'abitanti abbastanza di l'isuli sò particularmente orgogliosi di l'abitanti lucali. Cusì, pruvate à visita u santu di u paese di l'isula di Kapiti, chì ùn si trova micca vicinu da a capitale di u paese - Wellington . Ancu dopu qualchì annu, puderete ricurdà stu viaghju cù l'estasi.

Chì vale a pena di sapè à e Capitale?

L'isula di Kapiti hà longu cunsiderata cum'è un santu di l'albitori, perchè ùn pò micca esse da quì sclusa senza l'autorizazione di u Dipartimentu di Conservazione. Ma ùn vi scurdate dinò di u prucessu tedioso di ottene permessu, quandu vi vede a natura virgine di questu locu è i rappresentanti lucali di a famiglia di piuma, chì ùn sò micca teme l'omu à tutti. L'Excursioni sò solu per i gruppi di turisti, ma puderete un pocu di tempu passeghjanu à l'isula.

Ci sò assai pani chì sò tipichi per a Nova Zilanda , cumpresu quelli chì sò in prossime di extinzione. Da u 1890 à u 1910, parechji specimens di picculu è u nordu di u kiwi sò purtati quì, chì, in l'absenza di influenza umana, hà sappiutu sopravivutu nantu à l'isula è rigalu. Cusì, sti spezie eranu salvati da extinzione. Ancu à l'isula sò imri amichi rapprisintanti esotesi di u regnu d'ausli como:

Siccome in l'estiu, i New Zealanders cresce una afflussione di turisti, vale digià à riservà una visita di a riserva in anticipu. Camini à tutta l'Isula sana à pezete vi piglianu u 3 ore, durante u qualu pudete amparà i belli e poveri è eseguite u so cantu.

Rutes di scacchi

In u mumentu, Kapiti hè divisu in 2 zoni turisti: Rangatira, chì hè a mezza camina à a spiaggia orientali, è a parti di l'isula.

Se vi sò attrati da un tour per Rangatir, pudete fà a seguente:

  1. Pigliate un passaghju per un boscu speciali hà postu o machini stunted nantu à a costa, inghjustificate di e voci di piacè.
  2. Inspecciani artifacti storichi interessanti: un edifiziu erettu finu à u 19u seculu, chì hè stata usata com'è puntu di vitturinu d'avè, è e patechji spezii in u quali pannelli di balena di pene (prima l'isula era un locu per i ballatori).
  3. Camina à Tuthermana - u piccu più altu di l'isula, vicinu chì hè una piccula buttrega. Quì pudete cumprà cumerci è avete un picnic nantu à una zona designatu apposta. Per ghjunghje, vi vene di superà solu un terzu di a strada.

Viaghjà à a parti di u sittori sittintriunali implica un passageru chì travaglia a pianura, traversu u boscu, i prudutti arbustiarii è longu a costa. Tandu sarè incantevule cù l'incantu di vista di l'Okupe Lagoon cù l'acqua chjaru. Cammisa per a costa hè interdetta da uttrovi à marzu, per ùn interferiscenu cù u nidamentu di l'aviani.

Staying on the island ùn hè micca pussibule, ma pudete stà per un ghjornu in un locu privatu situatu vicinu à a baia di Vairoua.

Reguli di cumpurtamentu in a riserva

Quandu sbarcate in l'isula di Kapiti (ùn pudete micca fà quessa senza permisimu previstu), avè bisognu à seguità e reguli setti quì:

  1. Scatula insetticidi, ripiglianti è altri sustanzi chimichi di ughjettanti da a mo mochica.
  2. Per ùn ùn disturbassi l'ecunisimu di l'isula, fate guardà cun verificatu à u pensioni di una nave chì vi darà à l'isula, se forse vostri cosi o a sola di e sere, formuli, particles di sò, foglie, etc.,
  3. Hè prohibitu cumportà i barche privati, surfboards, kayaks e altre equipaggiu per attività outdoor.
  4. Hè impussibile acquistà à l'isula si cun un cane.
  5. Pigliate cun voi l'alimentariu, l'acqua piacè, a robba arradicata à u ventu è i sapori forti.
  6. Pudete ancu à l'isula solu cù e veicchi specializati di a cumpagnia, chì viaghjera à Kapiti. U ghjornu di a scursioni ùn abbia micca di chjamà l'ufficiu trà 7,00 è 7,30 è fate chì voi in a isula.