Abbigliamento di donna

Oghje, u ghjocu hè diventatu una parte indispensabile è indispensabile di u vestitariu di a maiò parte di e donne. Questu hè abbattiritu per spiegà, perchè pò esse posti quasi in ogni locu è in ogni locu - hè ancu pertinenti è pertinenti in l'uffiziu è in un passaghju romantica cù u vostru amatori.

Storia di e ghjuvelli di donna

Ughjetti in u vestitori di e donne anu parechatu pocu tempu (in u cuntestu di a storia di a moda, sicuru). Questu avvene significativu succorsu in a fine di u XXu seculu, quandu tutti u Cococanu chanel cunnisciutu crea u so magasgiu di a ghjuventula di a famiglia. Da prestu prestu di a moda - postu chì e donne europee da questu tempu erani digià suficientemente emancipatu è per vistimenti "cum'è l'omi", micca chì ùn ùn si micca moltu, ma in contattu, ancu cuntentu.

Variata di mudelli

Dopu questu, i mudelli di capucelli sò cambiatu assai volte. Oghje pò esse truvati in quasi ogni culore, da ogni teddu è di a lunghezza. I diseggiani incridibuli creà più di novai chjappi pè e donne, cumpresa questa cosa in i cullezioni di vaghjimu-invernu è di primavera-estiu. Dopu tuttu, u ghjocu pò esse cumplementu à l'imaghjini, è a calunzola di roba, perchè pò esse purtatu in ogni mumentu di l'annu. A più chjave hè chì u so culore è u tagliu currisponde à a stagione.

Per esempiu, i chjappi bianchi sò più appruvati in a primavera è l'estate. Stu culore frescu simbulizeghja l'arrivata di calore è speria per qualcosa nova è interessante. A chaqueta bianca hè abbastanza bellu cundotta cù quasi ogni cosa (se u so cut, per suprattuttu, ùn hè micca ancu "ufficiale"). Per esempiu, pò assigrarà comodamente cun una fala di u liceo di l'uttena, è cù crucciate longu stradale o capris femminili . Tuttu dipende di induve site.

In più à u gruppu "questa d'istati" pò esse attribuita una chjappa aperta, ma sta opción hè più "liganti" di solu solu biancu. I cunti aperti di ogni culore sò megliu cunglite cù:

A popular in a maiò parte di i jeans jacket pò esse ugguali in u settore è u vaghjimu. Ma à l'invernu, sta scelta hè digià menu dispunibile - l'associazione di una cammira di denim cun una cammira di denim hè troppu grande per esse suldati sottu a vistimentu di l'imaghjini. I Ensembles cun una cammira di denim cun facilitate per fà: u megliu cun shorts, calzini ligeri, cimi monofonii è sapelli flat.

A stessa storia è cù una capanna di coghju. Hè megliu aduprà com'è una vistura di l'uttina è ùn pone nunda in altizza, per ùn ùn turnà in "col". Hè nutate ancu chì a ghjuvanza di caccia hè megliu cunghju cù fasgii stritti o pantaloni. Hè fundamentu nantu à un ochju bellu è intruduve ancu inturniati, per attendà troppu avvenimenti ufficiali è riunioni, ùn hè micca bè.

Comu sceglie una reta?

In cunsiderà e ghjuvelli di moda in i locali, ricordate chì quandu sceglie un capizzariu, hè necessariu ricordu di e caratteristiche di a vostra figura. Per esempiu, e chjorte accurtu per u chinu ùn cundine micca. Hanu sceglie chjamà quelli mudelli, a larghezza di quale righjunghja almenu à u mezu di a cella. À a listessa ora, una ragazza fina è finita hè una chjaga larga perfetta, a larga di quale ùn ponu micca ghjunghje sottu à a cinta cintura. Questi chjappi sò megliu cunbili cù vestiti. In cumbinazioni cù cimi, a situazione hè più cumplida, perchè in u casu di una chjave truncata, a capruzzione ùn hè micca solu appruvata.

Quandu sceglie un capizzariu, fate prestu à a so manera chì si trova nantu à e so spalle è u chest. Hè bisognu à fuglià, ùn vi sfamu e tene i vostri muvimenti è ùn ferite mai nimu. Hè megliu di circà una ghjernate per più di fà cumprà micca chì ùn hè micca fatti cusì cumu di u vostru tipu di figura.