E règule di u ghjocu in "paesi"

"Towns" - un ghjocu familiar à a maiò parte di a ghjente, da a zitella. Oghje, quelli picciotti è e zitelli chì ghjittaru per ora in questu ghjocu fascinante pocu anni fà sò stati parenti è sognu di presentà i so figlioli è e mo figliole à questu divertimentu.

In questu articulu avemu duverebbe un regule simplificatu per ghjucà in "cità", chì saranu facilità per maestru è capisce ancu per i zitelli in pregiunieri.

E règule di u ghjocu in "cità" per i zitelli di scola è di età in furmagliu

In i "cità" sò 2 jugadores, cuglie di quale si mette in e so mani un pezzu, o stancu. Dui più cuttimi eranu chjudiati in 10 pezzi identi, o "ryuh", da quale anu aghjuntu, i chjassi aghjenu "cità petite". "Ryuha" ùn pò micca esse prodotta indipindente, ma comprattu cum'è una parte di un settore predilettu per u ghjocu.

In iniziale, nantu à u duminiu cù calcariu o un bastone, hè necessariu di sculaccià 2 cità situati vicinu à l'altri, ma ancu à una distanza. À una distanza di 3 metri da i cità, pudete sculaccià una lea di semicundutturi, cù chì i dui participanti pruduceranu un pocu, facendu u so turnu. Unu 3 metri chì voi bisognu à piglià una altra linea - a fine. Questa distanza hè datu per i zitelli in i pre-ikastola, per i scoli d'altri è adulti pò esse aumentatu.

E règule di u ghjocu in "cità chjuchi" ponu esse scritta bè cum'è cusì:

  1. Prima, utilizendu assai cumbugliu di quelli di i ghjudizii cumincianu u ghjocu.
  2. Tuttu u "ryuhi" sò stati dispunibuli nantu à u ghjocu di ghjocu per chì averebanu una certa figura. A lista è a sequenza di figuri sò indicati in a stampa:
  3. Certu, alcuni di sti figuri pò esse troppu complicati per i pre-ikastelli, cusì sò spessu sustituiti o puliti in u ghjocu.

  4. A cumpagnia di ogni attore - per un minimu nummu di pinzellini per rinfrescà tutte e "ryuhi" da a cità di l'inimica. À u listessu tempu, finu à chì a figura hè impachjata, questu ùn hè micca un elementu solu hè stata culpata da quessa, i carusi à u batatu cù una festa. Se a cità hè digià "luminata", vale à dì, almenu una "ryukha" di questu hè stata scattata, u muvimentu hè fattu da un semiconsideru.
  5. Dui attrizzaturi jittò u bastone à u turnu, senza circà ciò chì hà cessatu u colpu di ogni ghjornu. Se u ghjocu ùn implica micca dui juge, ma dui squadre cù u stessu numaru di attori, tutti i carusi si mettite in u turnu, cuminciannu cù u capitanu.
  6. E règule di u ghjocu in "cità chjuchi" per i scoli d'età è di l'adulti ponnu diferirete pocu - quì ogni attore pò esse dati 2 bits, da quale hà avutu u dirittu à 2 movimenti consecutivi. In u casu di i babys, ci hè solu un pocu.
  7. U vincitore hè u gruppu o squadra chì hà sappiutu rimbarsà tuttu u "ryuhi" di l'nimicu per u minimu nummu di pinzelle. Sposta da quali figuri sò usati per u ghjocu, u regnu di determinazione vittoria pò esse cambiatu.

Eppuru u ghjocu "cità" pare incredibile simplice, in a realtà, questu hè micca cusì. Spiegà u "ryuhov" di l'nimicu hè tantu strittu per i zitelli è l'adulti chì hè quasi impussibili di sparà da stu spettaculu.

In esse, cuminciendu à furmà i ghjenti è e zitelli di stu maravigghiusu ghjocu seguità da i persunanti simplici è e distanzi minimi. In ogni modu, dopu qualchì tempu, quandu l'avianu acquistenu i crescenti di basa "basi", avete aghjunghje più numeri è più chicchi è crescenu a distanza trà i cuni, semiconi è cità.

Invece "picculi cità" - hè, prima è principe, un ghjocu sportu di paru, hè ghjucatu cù piacè di i so cumpagnii, arranghje cumbuglii è cumbugliosamente cumbugliu. Pruvate e tutte a famiglia per ghjucà stu funzione russa uriginale, è ritene à questu una volta è novu!