Signs of the end of the world

Quasi tutti i pirsoni nantu à a terra sò sicura chì, o appena dopu, finiscinu u munnu u vendutu, ma nimu ùn saparà quandu esse u fattu di stu successu terribili. In ogni casu, sò parechje indicazione di l'acchèttu di a fine di u mondu è sò deskritti in a Bibbia.

Signs of the end of the world in Ortodosia

Sfurtunatamente, nisunu dettiti di quale cumincià l'apupalipse o chì succede nantu à u ghjornu di u ghjucazione, nè. In ogni casu, in u Cristianèsimu, ci hè qualchì infurmazioni nantu à i signori di u fini di u mondu. Eccu, cunsiderate i primi signali di a fine di u mondu, chì, sfurtunatamenti, in u nostru tempu, ponu esse osservatu:

  1. L'emergenza di malatie severi è periculosi . Oghje, a ghjente hè sempri di "morte" per e malatie, cum'è u cancer, u SIDA , ùn ci hè salvamentu è di parechji epidemici, quale chì uni pochi anni fà ùn sapianu nunda. Sfortunatamente, in a maiò parte di i casi, ancu a medicina ùn ponu micca capu di sti malamenti.
  2. L'apparizione di falsi prufeti . Oghje ghjornu, parechji secti è associi estenu furmatu, cose chì i dirigenti si cunsidiranu elettu pirsuni, prufeti mandati da l'anziani. Destruce e so seguità spirituali è fisicu.
  3. Ghjustu scary è cataclisimi accumenu . I Científici anu stimatu chì parechji catastri naturali si succorsu in u 20u seculu dopu à i vechji seculi. Terimi vicinu, inundazioni è altri cataclassi, incessante guerra "per a pace" piglià centenati di millaie di viva umana.
  4. L'apparizione di dispirazioni è teme in u populu . Avemu perdutu l'abitudine di crìdiri in bonu, in bonu, in l'assistenza mutuale, u teme è l'disperazione hè crescente in cessate d'elli, è oghje, sfurtunatamenti, più è più freti spessu si sò suicidi.

Malgradu tutti quelli avvenimenti terribili chì, sicondu a Bibbia, sò cunzidiri sinistra di a fine di u mondu, i rappresentanti di l'ereditati credi chì si valute a parlà di a fine di l'esistenza di u nostru munnu, da poi in quantu à u so cambiamentu è a rinnuvamentu. Vive una vita sana, pruvate à purtà u bè à u mondu, è dopu, sicondu a Bibbia, sarà salvatu.