Deessa di a fertilità in e mitologie mundiale

Hè difficiulmente imaginate una cultura in a mitulugia chì ùn avia micca pagatu à una dete diventà cum'è a dea di a fertilità. Idda era identificata in tutta a pianeta per Venus, è u ghjornu era cunsideratu cum'è Venneri. Un zìsiru di circhuli crede chì questu culte data di u Paleulicu è hè identificatu cù l'imaghjini di una "mamma donna".

Dea di a fertilità è di l'agricultura

Cù u sviluppu di l'agricultura, u cultu di a deporta di a fertilità hè solu diventata, cum'è a chjari matriarchale in comunità umana. À u tempu, sta era avè passatu, ma l'imaghjera di a deity in cultures si ferma fermu. Intra ipossicità diversi di a dea di a fertilità, una cuntabbilita chjara hè revelata, ancu in i miti. Cusì, i deities maternali ùn sò micca solu dà vita à tutti, ma ancu selezziunate, per quellu chì anu un caratteru ctudu.

Deessa di a fertilità cun i Rumani

In l'anticu panteeru di deities, un locu spéciale hè longu occupatu da a dea di a fertilità Ceres. Ci hè assai informazioni nantu à l'attitudina tremblanti di i plebianti versu a so. Da a classa campagnola scelvi un prete chì anu honori. Ci era ancu una festa annuala, chjamata dopu à a dea, chì si tenia in April - i reliqui. Hè sappiutu chì in u 8 ghjorni d'aprile, i plebiani disposanu eterni è trattendu altre per chì a dea romana di a fertilità era felice.

Ceres, sicondu l'antichi miti, porta a primavera à a terra. Associate dinò cù a legenda di u secuestru di Proserpina, chì hè un analogu di liggi antichi grechi nantu à Demeter è Persephone. Perchè à a so figliola, a dea era furzata à scinniri à l'infernu, perchè u mondu intornu à a so cumincià à marchjà. Dopu da quessa, spende a mità annu cù Proserpina in u Regnu Plutoniu. Allora, quandu ella si abbanduneghja, ella piglia tutta u calore cù ella, è quandu ella torna torna.

Deessa di a fertilità trà i slaves

Ùn importa micca quante parechji paesi Slavici precristiani eranu è cumu ùn eranu dissunati sò sempre unificati da a dea di a fertili Makosh. Sicondu alcuni ipotesi, hè l'imaghjini di a Mamma di a Terra Crusty, chì ùn solu ùn hà datu a vita à tuttu ciò, ma ancu hà stabilitu u destinu di e so creazioni. Ai aiuttu in queste duie altre deities - Share and Nedolya. Inseme, ei deities, per mezu di u so filatu, predeterminonu l'esistenza di ogni persone, cum'è l'Antichi Paroli Romani o l'Anticu Grecu Moira.

Notable is the fact that this goddess of fertility was also appraised by Prince Vladimir, the battezi di Russia, chì urdinò a distruzzioni di tutti l'ìguli. Questa hè evidenza di l' exclusività apparente di Makosh in a vista mundiale di l'antichi Slaves. Fù altri cose, era venerata cum'è patrona di a maternità, di qualsiasi ecunumia è a terra naziunale.

Deessa di a fertilità trà i grechi

In Hellas, cum'è in altri parti di u mondu, era una "Grana Mamma", i mitosi di quali eranu riflessi in l'idea di u mondu di i Rumani. Deessa di a fertilità è di cultivà in a Grezia antica - Demeter era unu di i celibati più venerati di l'Olimpu. Questu hè evidenti da parechji epiteti, chì anu acquistatu u so nome:

In ogni casu, un epitetu apprupatu, chì era a dea di a fertilità Demeter - "Sieve", chì in traduzzione da l'anticu grecu significa "hlebodarnaya". Hè ricunnisciutu cù u patronatimu di l'agricultura, dopu à tuttu, sicondu u mitu di u segramentu di Persephone, hà insignatu la terra di Tryptolemu, u figliolu di u Tsar Eleusinian, in gratitudu per l'ospitalità chì hà ricivutu. Era sempre un favuritu di a dea, diventendu l'invintori di l'aratu è distributore di cultura sedentariu.

Dea di a fertilità trà l'Egiziani

Apeni à i banche di u Nilu hà sempre una deessa più venerata chì Isis. U so cultu era tantu generalizatu chì ella cumencia à assicurà e caratteristiche e proprietà di altre deities. Allora, a dea di a fertilità in Egittu era ancu un esempiu di feminità, maternità è fideli. A causa di fattu chì Isis era a mamma d'Horus, u diu di a reale, era cunzidiratu a patrona è ancestrale di i faraonu.

A narrazioni cchiù cumuni di a nubbirtà di Isis hè u mitu di ella è di u so maritu Osiris - u diu di u questu chì hà insignatu a ghjente cultivazioni. Sicondu sta legenda, u rè di a vita hè mortu da Seth. Quandu Ishida hà amparatu a morte di u so maritu, andò in ricerca di u so corpu cù Anubis. Trovanu i restu di Osirisu, creanu a prima mummia. Cù l'aiutu di a magia antica, a dea di a fertilità era resucitata da u so maritu. Dopu questu, Isis hè statu illustrutu cù maraviglii bassichi, chì simbulizanu a prutezzione.

A dea finice di a fertilità

In l'anticu "paese viulente" Astarte hà avutu un significatu especial per i persone. I finici in tutta a cità glurificonu a so dea, per quessa, i grechi anu crìdinu chì tuttu u pòpulu era dedicatu à ella. Però, cum'è i Rumani, qualchì tempu hà cunsideratu a dea di l'amore, identificendu cun Venus o Afrodite. Questu hè attribuita à u fattu chì a dea di a fertilità in Fenìcia per seculi hà acquistatu novi funzioni è tituli. Hè stata venerata cum'è a dea di a luna, u putere statali, a famiglia è ancu a guerra, è u so cultu sparghje in a costa mediterraana.

Deessa indiana di a fertilità

Saraswati hè a dea di u panteistu Hindu, chì hè veneratu cum'è patrona di u focu, benessere è fertili. Hè cunsiderata a dea di fiume, perchè u so nome significa "una chì scorri". L'attributi di a dea sò:

Pò esse ancu chjamatu persone cum'è "Mahadevi" - "Great Mother". A dea di a fertilità in l'india hè reverenza vveria in a nostra era. Saraswati hè a donna di Brahma - unu di i dii di Trimurti, chì hà creatu l'universu, per quellu chì occupà un postu specialu in u panteorge. Mahadevi prutege puru l'insignamentu, a saviezza, l'eloquenza è l'arti.

A dea Africana di a fertilità

In e vaste quantità di l'Africa, u totimisimu è u fetishismu religiu eranu cumuni, ma e tribù ndividuali è gruppi di tribù pò esse formatu panteistori di i dii. Cusì, Ashanti, campatu in u territoriu di Ghana mudernu, anu statu veneratu durante seculi da Asaae Afua, a mòglia di u Diu supreme Nyame. In ogni casu, ci hè un fistivale cuntenutu chì in u tempu, a nuzione di ellu hà cambiatu in a manera chì u so cultu hà engendratu dui divinità opposti: Asaoe Afua - a dea di a terra è a fertilità, è Asaoe Ya, simbulizante l'infertilità è a morte.

Deessa di Maya Fertilità

Ish-Chel, o "mistress of the rainbow" hè veneratu da e donne. A dea di a fertilità è a maternità di Maya hè statu ritrattu cum'è una donna cun u cuddinu assicatu nantu à i so ghjinochje, ma a so versione dopu cambiatu - i artisti avianu cuminciatu per prisintà cum'è una vechja, cun jaguar d'ochji è culpuschi, serpenti in i so capelli. Sicondu i leggende, a dea di serpente era a patrona di Kinich-Ahau, u diu di u Sun, è a moglia d'Itzamna. Ish-Shel hè ancu cunnisciutu cum'è patrona di a sorcellerie, a luna è a creatività femminili. Sapemu chì Maya era chjamatu Ish-Kanlem.

A dea di a fertilità in Giappone

In a Terra di u Rising Sun, una di a divinità più venerata hè sempri Inari. Dedicò più di un terzu di tutti i tempii Shinto, ella hè venerata in u Buddhismu. Iniziatamente, puderia esse riunitatu cum'è una bella ragazza, un omu vechju è u androgenu dipende à l'area geografica, ma in u tempu, grazi à a so associatività cù a racolosa è benessere, hè divintata venerata cum'è a dea di a fertilità femminile. Inari patronizza i suldati, attori, industriali è prustituite.

A dea accadiana di a fertilità

In a mitulugia di l'Accademi, a divinità cintrali femina era Ishtar. In più di a fertilità, hà personificatu l'amore carnale è a guerra, è era ancu a patrona di prostituti, omosessuali è hetaera. A dea di a fertilità di i miti acadjiani era di grande impurtanza, ma finu à a nostra integrità è a cunsirvazioni ùn sò micca stati numerosi narrativi nantu à ella cum'è noi vulete.

U mitu centrale chì hè associatu cù Ishtar in Akkady era a legenda di ella è Gilgamesh. Sicondu a narrazione, a dea di a fertilità terri offerta u so amori, ma hè statu refusatu, postu chì hà ruvinatu à tutti i so amanti. Ishtar, disgruntled by failure, mandatu à a cità di Gilgamesh, Uruk, un grand monstru - un toru celestial. U sicondu più impurtante trà l'Akkadians era u mitu di a so dicenzione, ma i ricerchi ricunniscenu l'urìggini sumeri.

Sumeriska dea di a fertilità

Inanna hè una di i deities più venerati trà i sumeri. Ghjè cuncrire u Accadianu Ishtar è l'Astarte Fenici. U so caratteru, sicondu i fonti, era assai simili à l'umanu. Inanna hè distinata per astuzia, impermanenza è mancanza di generosità. U so cultu eventualmente vènenu u cultu di Anu in Uruk. A dea di a fertilità trà i sumerenti personificà dinò l'amore, a ghjustizia, a vittoria annantu à l'inimitu.

U mitu principaru di a so era a legenda di u descendimentu à l'infernu, chì in i posti pò esse parechji a storia di Proserpine è Persephone. Per i ragi canusciuti, Ishtar hè stata obligata di lascià, longu a strada di parting cù i so attributi. Avèndulu alcune Ereshkigal, a reta chtònica a morte. Tuttavia, i demoni hà cunvintatu di resurreczione di Ishtar, ma chì a dea di a fertilità pò esse liberata, qualchissia hà pigliatu u so postu. Dunque, da quandu ogni sei mesi Dumuzi passa in u infernu. Quand'ellu torna à a so moglia, Ishtar , a primavera hè stata.

Dopu avè fattu cunnosce di e divinità di a fertilità di e più diversa cultura, hè impossibile ùn deve avè parechje regularità è e funzioni cumuni. Certi crescenu chì questu hè una prova da a so esistenza, altri - spiecanu l'urigine cumuni di e persone è migrazioni. Chiunque crede hè un affare privatu per tutti, ma u cultu di a Mamma di Diu era sempre riflesse à a civilizazione umana.