Costume di u ghjattu in Japanese

A storia di u costume di u ghjattu nativu ùn hà micca sottupunatu cambiamenti tempuranee è hè intersindicatu cù i tradizioni naziunali di u Giappone. A principal diferenza di questu ordine era l'abundante usu di a paleta di culore, è ancu di l'ornamenti è di i disinni. À u listessu tempu, tali elementi ùn sò micca serve di bellezza, ma cum'è simboli. Allora, elementi curnuttu nuvelli è sculture - stagioni. U culore giallu, u culore di a Terra, era purtatu solu da l'imperatore.

U costume nazionale di u Giappone

A figura nantu à a robba era di grande impurtanza è, sipurtatu da i simboli di a natura, hà ancu significatu qualità morale. Per esempiu, u prune hè tenerezza, lotus è castità . Moltu spessu, i costumi sò stati ammustrati cù un paesaghju, quellu chì in u primu postu era u monti Fuji, personificà u Giappone. Particularmente distinti eranu i vestiti di i traduttori japonià di e donne. À u primu rapprisentanu una cumbinazione talentosa di dotze elementi, è più tardi solu cinque. Ma à u tempu, un kimono hè ghjuntu in l'usanza di ogni ghjornu, chì hè un vestitu settentrionale cù un cinturallu largu. U kimono hà tandu manichi aperti. Se l'omi u so attaccà i cinturini cù un corpu di u luglio è e so corpi di a donna, chì sò chjamati obi, sò allunati nantu à a cintura in a forma di un arcu vastu è magnificu chì era detta d'elli.

Cio nettu chì, per ogni stagione di l'annu, e donne anu un vestitu definitu. In veranu manvavanu un kimono cù manichi cortosi è senza mancu. A maiò parte hè stata fatta in culori di culori gialli cun patale pallidu. Per i ghjorni più freschi, un kimono blu o un sciccareddu sporatu in u forcu. Per l'inviu, u forcu era insulated cù u cuttuni. U vistitu tradiziunali ghjucatori incodied concepts such as bellezza, etiquette è amore. Hè coperta tutte e parte di u corpu urdinendu à e donne à l'ubbidenza è l'umilità. Allora, a donna ùn avia nuddu drittu di mustrà i purtavvi armali o ghinchi, chì u cagiunciò a farlu più movimenti lìsimi è lentu.