Hedon Engunga


Hedon Engunga hè situatu nantu à a costa di u nord-est di Busan . Questu hè un casu rari quannu u tempiu ùn hè micca custruitu in e muntagne , ma nantu à a spiaggia. Хэдон Енгунса è un temple Buddhist, custruitu in u 1376 annu. Inicialmente era chjamatu Bomun. Duranti a so longa storia, a custruzzione era distrutta, ricustruita è renamed. U muttu di u tempiu hè: "Sò altru unu di i vostri vulete sia cumpiimentu quì grazie à i vostri preziosi sinceri".

A Legenda di a Creazione di u Tempiu

U Santu era fundatu da u monacu Naong. In u paese avia una seque è un fallimentu devastanti, e persone anu da sempre di famu è culpò à Diu per questu. Quandu u diu di u mari diventò in Naongu è hà dettu chì si e persone custruiscenu un tempiu nantu à a riva di Bongrae Mountain è pricegà quandu, tutte e difficultà marchjarà è sò felice. U monacu custruì un tempiu è a chjamava Bomun. Questa parolla significa u putere assulutu è illimitatu di a Deessa di a Misericòrdia.

Dopu quì, parechji monumenti anu allughjatu à u capu di Hedon Yengunsa. Una volta in l'anni 80 di l'ùltimu seculu, u monacu Jungam pricava per a ristaurazione di u seminariu. A so prichera durò 100 ghjorni, è a Deessa di a Misericòrdia hà messu in vestiti bianchi, si stende nantu à u dragon's back. Dopu stu incidente, u tempiu era cambiatu in nome Hedon Yengunsa, chì in traduzzione significa "tempio di u palazzu di u mari Buda".

A ghjente hà avutu chì i so brami sò rializati cum'è dopu à visità u tempiu, è per via di sta credenza, parechji sò quì.

Descrizzione di u tempiu

Hedon Yengunsa - unu di i dirigenti trà i posti di Busan. Ùn hè micca grande, ma ci sò assai cose interessanti. Prima chì i visitanti di l'entrata i scontri cù stati chì riprisentanu i segni di u Zodiac. Averete pudete vede a pagoda, chì porta a bona furtuna nantu à e strade.

Allora a stava portanu. U cunsuleta di 108 passi - anu riprisentanu i desiderni umani, chì avete bisognu di quandu visitate u tèmpiu. In u travagliu sò l'altare è a figura di u Bouddha d'oru nantu à a spedizione di a roccia.

Si andate in altru viaghju, dopu à u ponte, pudete andà à u tèmpiu. U ponte stessu significa una transizione di a vita cumuna à u regnu di u Bouddha.

In u tèmpiu ci sò:

Ci sò assai statuette di i monaci di u territoriu di u tempiu di Hedon Yenguns. Sò purtati da questi chì i so vulete sò rializati. Una grande afflussione di i visitori quì nantu à a vigiglia di l'annu. Purtate da turnà à a Deessa di a Misericòrdia cù i so dumande. A vigiglia di l'annu hè u solitu quì à l'alba à scrive u vostru vogliu nantu à i pezzi di bronze.

Cumu ghjunghje?

Avete bisognu à l'estazione di metro de Haeundae vicinu nantu à a linea n ° 2 (u numeru di sera 7), dopu piglià l'autobus numero 181 è avvià à Yonggungsa. Da u sotteru à u tèmpiu pò esse ghjunghje à pezu o per taxi.