Dieng Plateau


Unu di l'attrazioni di l' isula di Java in Indonèsia hè a Plateau Dieng. Situatu in a parti cintrali di Java, com'è un magnetu attrae tutti i curiosi turisti, perchè ci sò tanti posti interessanti! Cascate è tempuli , vulcani di fumatori è piantazione verde ... Avemu verificà chì più di u viaghjaturu aspetta!

Chì hè u Plateau Dieng?

Stu spazi inusualmente bella hè nunda più chì una caldera gigante di u vulcanu longu di extruvamentu di Praw. U nomu di l'altupianu in Sanskrit significa "postu di i dii" (Di-abode, Hyang - dii), è ùn hè micca un accidente: in tempi antichi, custruiscenu quasi centu (sicondu una altra versione - più di 400) tempii induve. Finu a ora, solu 8 avè sò ghjunti.

Ciò chì vede?

I turisti si vanu à a famosa platea indonesiana Dieng per vede:

  1. Templi. Eranu eretti, da u VIII à u seculu XIII. U sacru principali hè chjamatu Arjuna. Tutti i tempii sò accessibili per visitate, sò noteu cum'è posti atmosferichi.
  2. Fontane termale. Quì sò assai, u più famusu - Sikidang Crater, sempre circundatu da un nuvulu di steam.
  3. Water Park D'Qiano Spring Park Water Spring. Malgradu u nome alta, hè solu un pianu di acqua è cù slides simpatic è - più importantemente - acqua calda è acqua cale (per via, micca sempre neta).
  4. Piantazioni. Fertile caldera sò riti 4 volte à l'annu, cusì tutti i piaghji sò stati cun vegetale. Inoltre quì pudete vede u pianificazioni di u tabacco.
  5. U celt di Varna. Stu laguna di colore ùn hè micca cusì chjamatu Kelimutu , ma ùn hè micca menu bonu. Viaghjà gu passanu una varietà di sfumaturi (di pallidu biancu à culori verdi), chì pò esse apprezzati solu in i ghjorni sole. Tuttavia, tenite in mente chì u lavu hè acidicu, è ùn pudete micca nàutru.
  6. Monti . Pudete vedi da afar, o pudete escalofre. U più attrattivi per questu scopu sò Bisma, Kakuwaja è Pangonan.
  7. Cascate. Ci sò assai di elli - grande è chjuca, populari è pocu assai. I più famose sò Curug Sikarim è Curug Sirawe.

Funzioni di visita

Andendu à Dieng Plateau, armate cun infurmazione utili:

  1. Quandu andà? Visità stu locu hè megliu da da maghju à uttrovi, quandu u regnu induve u clima aggradèvule. In ogni modu, l'altupianu si trova assai sico, aghjurnamenti, à a sera, ùn sò micca spiciale di nebbia, perque hè cunsigliu per piglià una robba calza cun elli.
  2. U prezzu di a visita. In l'altupianu Dieng, i turisti anu da liberu, è in i piazzi più frequenti sò quì casi, chì cumandenu un tariffu per visita turistica. Per esempiu, un lagu di culore pò vedà da quì à 1,000 rupee indonesiana ($ 0.07). L'ingressu à i tempii, cascate, termale hè ancu ricumandate. In ogni casu, i mochiggers, per salvà soldi, spessu passanu à a multitùdine di turisti per liberi o utilizanu perchè.
  3. Alloghji. Puderete finucci in Vosovobo, induve ci sò assai piazze cum'è Homestay.

Cumu ghjunghje?

L'altupianu si trova in a parti cintrali di l'isula principali di l' Indonesia - Java. Ci hè à 150 km di Jogjakarta , ogni 30 minuti da l'isula di Ghjomber ci sò autobus à Magelang, induve esiste un autobus à Vynosobo. Pudete vede quì è di a capitale (in trenu, da in autobus).

In u paese di Vonosobo, trà a quadra d'Alun-Alun è u baziu, hè un piazze per i minibuses chì anderanu à u Dieng Plateau. Allora viaghjeranu circa 45 minuti, ritornu, da a muntagna - circa 30. U prezzu di u prublema hè 12 mila rupee ($ 0.9).

Turisti ùn anu micca urganizatu di trasportu publicu: piglià circa 5 ori in un transportu rotte, fubbe chjapputu di i residenti lucali, è ancu di fà parechji trasplante. Ideale, allughjassi un carru (bicicletta) o avete un viaghju in una agenzia chì pigliarà a cura di u trasportu.

A visita di l'alti di Dieng Plateau di l'isula di Java sò spessu cumulati cun una scursioni per Borobudur - un viaghju du guidà tuttu u ghjornu, chì cumprà cù impressioni vivu.