Magia Rune

A l'oghje, l'interessu in runes è a magia rúnica pratica hè assai significativa, perchè u sughjettu hè assai profundo è informattivu, è u prucessu di ricerca hè assai fascinante. Forsi, questa pratica antica, in certi modi, aiuta per a risolve i funzioni non-trivial, vedi è studiau u mondu da un spaziu especialu è meditatu. Immediatamente fate una riservazione: per magia avemu caputu una di e forme universale di cuscenza (in parte cù a scienza, religione, filosofia). In autri vocabuli, a magia hè un sistema spiciali di penseru , appicchendu chì u praticanu indiretta à certu forze sobrenaturali secrezi cù u scopu di influenzà l'avvenimenti riali di a vita è à ghjunghjenu i miri setti.

Futhark

I runi, l'alfabbetu runicu (futark) sò sinjali è simboli di l'scrittura di i tribù allemand-scandinava in i tempi precristianti, quandu a magia era una di e formi dominanti di a cuscenza di u publicu per a natura politeiste-sincretica di a religione lucale è a mitulugia è u sviluppu di a scienza.

Sicondu a ligenda, i primi runes anu sculpitu da u Diu supremu Odin (Votan) dopu à un novu ghjornu chì pensa nantu à l'arbre Igg. L'annullamentu ghjunse per ellu cum'è una insight durante l'attu di morte-nascita. Ogni runa havi u so nome propiu è u significatu assuciatu cù l'uggetti di u cosimu genicu naturale, questa, a runa hè una espressione simbolica gràfica di un oggettu, prucessu o fenomenu. L'annullamentu scandinavi anu una forma angulare, solu fine per corruzione (per esempiu, nantu à una petra o arbre). Ogni runa Futarka hà un link à l'lettri di l'alfabetu latinu.

L'Antichi Slaves è Türks anu avutu i so alfabbetu runicu, i simbuli di quali eranu difinitivamenti usatu in pratichi magichi.

I Fundi di Magia Rune

L'impurtanza nantu à l'uggetti mundanu riali per u scopu di u cambiamentu per l'appiecu di u sistema magicu runique hè custituitu à l'arragigghiate di scritturi (compilati particulari cunzentatu i valori simbolichi di runas), è ancu prevene l'avvinte manipulendu pietre futark chì anu un certu ordine (in ogni una di u so chjamata stone one di caratteri). In altri palori, l'esfera pratica di a magia rúnica suggerisce a possibbiltà d'utilizà a runa futarku cum'è un sistema codificatu predittivo (cum'è carte tarot, per esempiu, o qualsiasi altre sistema simplicativu predictive utilizatu in diversi prutizi magichi tradiziunali cunnisciuti di diverse pirsuni è religioni). Inoltre, hè presumitu chì l'applicazione di runescripts (in sistemi lineari o non lineari di metudi planar è volumetricu) cumpone dinò l'ughjettu in certi modi (per esempiu, hè un prutore protettivu), runes sò aplicati à a robba, gioia, corpu o ogetti a vita, l'uggetti di dumesticazioni.

L'efficacità di Magia Rune

Hè assuntu ca i runi dipositu è ​​/ o meditazioni (cuncentrazione mentale mentale intenionale) nantu à elli pudianu influene à i processi chì si trovanu cù l'ughjettu, ralentisce o crescenu e dà un certu caratteru predeterminatu.

Parrannu di magia negra ragunosa , a so essenza ghjate in parechji vultà è privorotah, induve u sangue hè spessu usatu per rinforza l'effettu (in a maiò parte, runes sò infatti cù sangue). Stu tipu di zuccheri runici, quandu i pratichi dìciunu, sò sappiutu pruteggiri, aiutanu in e situazioni più difficili è ancu capaci dà un ritu màgicu fora da a forza di l'autore.

In ogni casu, si sò cuntinuvuli in u prublema di rune è magia rilatata, in prima di tutte e vogliu aduprà appiecà à qualchi scienza chì sò ingaghjati direttamente in l'studiu di magia (hè nantu à l'antropologia, etnografia, studii religiosi, linguistics, filosofia, pragmaticemantica, etc.). Qualchidunu più o menu versatu in i campi humanitarii è naturali di a cunniscenza è più o menu una persona culturata capisce chì magia praticanti è crede in quì puderà utilizà sistemi simbolici magichi per a cunnizzioni cundividi negativivi è per influenze positivamenti posittivi. A quistione di quantu tuttu questu hè efficace, allora tutti si stabiliscenu. Da a magia, l'omu in generalmente riferisce è relate ciò chì ùn hè micca pussibule spiegà in una manera raziunale scientifica per un pensamentu europeu in l'Uvestu.