Eppo in i paisaghji

U Scuddu hè un insetto assai offisu, affettendu e foglie è i zuccuni di pianti interni.

Ciò chì pare cusì a vaina?

L'insetti sò cum'è e pene, foglie foglie. A so aspetta hè dinò parechje simili à i castagni, perchè u densu "cunchju", questu hè u scudu chì copre u corpu di sta pesta. Hè assai simili à a vainna è a "sorella" in a famiglia - una falsa falsata. A sola diferenza tra ddi è hè chì i pezzi falsi è sò scutello sò un urganizazione unica, ancu sottu à u microscope, pudete vede l'organi di visione situatu in u palazzi. U "cunchju" pò esse sguassatu di i scudi, mentre ella stessu continuà à pusà nantu à a carta.

U ciucciu è falze piercing sò e parolle, avete esse eliminati di elli. E misuri pi cummattiri e duie "sureddi" sò casi u listessu.

Eppo in i pianti d'interieur è assai dispunibile à a distruzioni, solu a lotta cun questu stubbornness è perseveranza. Solu per recoger tutti i scutello ùn hè micca abbastanza, perchè ùn sia micca bè è trattu simplice di a pianta cù una solu suluzione. Invece chì certi giardini chì dicenu chì hè a solu solu sapè chì aiuta à trattà cù sta pesti, hè più prudente di ricuarà a spraying additivu cù insecticidi.

Cumu libbirà una vaina?

Per fà quì, seguitate ste règule:

  1. L'attitudini curretta è regularmente di a pianta sottu a lupa. A maiò spessu, l'insetti s'acumulate in l'axilità di e foglie.
  2. I pianti di mischiri sò dettu urminenti di l'altri. Hè ricurdatu per sparisce in un pezzu novu in un altru stanza. U locu duva u ponte cù a fiore affettiva era statu trattatu currettamente cù una solu solu solu, dopu cun un insecticida.
  3. L'insetti da una pianta malattia deve esse eliminata. Questu hè fatta cù un swab di cotto dipped in una solu suluzione insecticida. Hè impurtante ùn sustituisce l'insecticida cù l'alcool o kerosene, cum'è chì a pianta pò abbia crematoria, è da esse da esse trattatu da dui "feriti". Ùn hè micca cunsigliatu di utilizà l'oliu - impedisce i pori di a pianta.
  4. I scutes più giovani "passeghjanu" in a pianta, perchè puderanu amparà da u trattamentu primariu. Per truvà, avete bisognu à trattà a pianta sana cù una solu solu solu (pudete reemplazarni u sapunatu di l'infuzione di tabacco). A pianta ùn hè micca solu ricunnisciuta, ma lavatu bè cù un sbagliu (pudete usà un dentru cù e tà lette).
  5. Dopu chì a solu sapunia o suluzione di u tabacco hè stata robba, a pianta hè stata sicura.
  6. Trattamentu ripetitu cù l'insecticidi, inclusi spraying a terra. Immediatamenti dopu, a pianta hè cuparta cun un saccu di plastica per avè l'aria ùn ùn penetrà in ellu. Lasciate u pacatu per 40 minuti, micca più.
  7. Doppu dui ghjorni da stu trattamentu tutti i funnali restante murite, è ci vole à rinsegna à a rinfurzà a pianta.
  8. Ancu se i chjusi fugliali ùn sò micca visibili, a pianta stilla precisa un prucedimentu di u bagnu supplementu per sguassà e reste di insecticidi.
  9. Questa prucedura serà bisognu di ripetutà ogni simana finu à chì ùn hè micca rileva di u vignetu. Sì a pianta ùn hè micca trascuratatu, a ciappula debite desarguinu sana prima di a seconda weeka dopu à l'applicazione di una meda comprehensiva.

Comu pattu cun u scudo usanu poiori naturali?

No menu moddu pupulari di scab è u velu da colorado. Hè vindutu sottu u nome "Aktary". Hè necessariu diluvia u sachet in un litru d'acqua. Pigliate quì u solu sta pianta cù una pianta. L'acqua duie o tri voti. In una settimana, a ciappula sarite perì.

Dopu chì a pianta hè riabilitata, hè necessariu di ripetiri lu prucedimentu un avutru per evitari u ritornu di u scab.

Un impurtante mezzu di prevene a civetta hè l'arricamentu regulare è a pulitura di e piante.