TOP-25 joera più caru in u mondu

Se pensate chì hè difficiule di surprise soru, u probabilmente hè stata mistade! Eccu questa prova.

Ùn crede micca cose quantità a ghjente più caru in u mondu. Sì, quelli ammonti sò difficult to imagine. I primi pedicurei faciale, di quale sapemu chì sò stati fattu in Europa à a fine di u 13u seculu. Dopu da questu, l'amore di l'umanità per a ghjurnata sana, rara è iridescent, hà solu aumentatu. Anu parechji solu sò dispunibili à i membri di e famigliali reale. Avà una scelta ghjuchju di ghjuvedele hè dispunibule per ogni persona ricca. Per tutti quelli chì sò un grande connoisseur di belli ghjalidèghjani, quì sò i 25 ghjuvelli più carichi à a storia di l'umanità.

25. U diamante "Hope".

Questu diamanti hè probabbilmente una di e più famusi gemstones in u pianeta. Hè saputo chì un diamante blu à 45.52 quilates hè di l'India. À l'anni, a petra hà cambiatu. Hè cume chì u Regnu Francu Louis XIV hà acquistatu un grande diamante blu in i 1660 è hà urdinatu per dà una forma di cori. Quandu u rè Luigi Louis è Marie Antoinette anu decapitatu in u mumentu di a Rivuluzione francese, i giudei rienfranchi francesi passanu à i rivoluzionarii, è fù robbe in u 1790. In u principiu di u 1800, un diamante blu di 45 carate appareva in Londra, è questu hè u primu diamanti connattati à ognunu di u diamantu "Hope", chjamatu u patrone di a cullezione - Henry Philip Hope. Nta l'anni 1850, i primi cuncernanu à affirmà chì u diamante "Hope" hè solu una replicata di u diamante blu robatu di a corona francese. A fine, hè stata vendita in u 1901 da u nimicu Henry Hope. Questu permette à i traduttianti di peddi preziosi, cumpresa di Cartier, per acquistà cù u diamante vicinu. Allora u diamanti criscinu una legenda nantu à a maladizzione, finu à chì era in i talentu di Harry Winston in u 1949. Hè stata donata à Harry Winston à l'istituzione Smithsonian in Washington, DC, in u 1958, induve hè sempri guardatu. A strada, puderete andà à guardà à stu diamante in libertà. Avà, hè assicuratu per 250 milioni d 'èurope.

24. A Pantera.

Wallis Simpson, a duchessa di Windsor, era una persona americana d'altu livellu per quale Edduvatu VIII rinunciu u tronu britannicu in u 1930 (quandu u so terzu maritu). U Duca di Windsor li dete a so amatata parechji ghjuvelli in tuttu u tempu di a so vita. A Pantera era un sughjettu concretu di cunferma di a cooperazione trà a Duchessa è Cartier in u 1952. U corpu di a pantera hè stata cungiata, chì permette una pulita in u pulgitu. Una bracciale fatta di diamanti è bianchi, platinum è esmeraldate hè fatta. Hè stata subacquista in Sotheby's per £ 4521,250 in u 2010.

23. Corazon di u Regnu.

Ruby è collana di diamanti hè stimatu in 14 millioni di dati. A casa di gioielli più noti più famusi in u mondu - Gerrard's House - hà criatu stu colpu cù u rubby in corazie di più di 40 carati, vicinu da 155 gustu di diamanti. U presumibbilmente, u pruduttu pò ancu transformà in una tiara.

22. Brilliance Aurora Green (Aurora Green Diamond).

Aurora Green hè u diamante verde più grande chì hè stata vittata à l'impresa. U so prezzu in u 2016 di u magiu era 16,8 miliuna di dùvi. Un diamante in a talla di 5,03 carati, immatriculati di oru cun un halo di diamanti rosa.

21. Collana Patial.

Creat per Cartier House in u 1928, u colpu Patial hè statu fattu per u Maharaja di u statu di Patiala. Era cunsistenti di quasi 3 miliardi di diamanti, cumprese u diamantu "De Beers", u settore di diamanti in u mondu, più di 230 carati. U collana cuntene ancu parechji altri diamanti chì varianu di grandi di 18 à 73 carate è rubini birmani. Sfurtunatamente, u collaredu spariu à a fini di u 1940, è fù scupertu solu 50 anni dopu. In 1982, u diamant De Beers si prisintò à una subacquista in Ginevra è vinni vindutu per 3,16 miliuna di dùvi. In u 1998, i pezzi più restu di u collitu sò stati scontri in a cundizione desassemblada in una giugra in Londra. A maiò parte di i grandi diamanti anu spartu. Cuglieri Jewelery Cartier hà acquistatu un collarinu è per parechji anni hà creatu copie di e pedi restanti da u circonia cúbica è a restauratu à u collu era a so apigna originale. Hè stimatu chì, se u colpu ùn anu micca rivoluze, in u so statu iniziale seria stimatu in 25-30 miliuni di duni.

20. Djamanti brillanti blu.

In a primavera di u 2016, u diamante blu d'Oppenheim hè vindutu per quasi 58 milioi dòricu. A petra era u diamore blu più grande mai esse exhibitu à a subestazione. U fattu di a petra hè di 14,62 carati. U prezzu di vendita hè più di 3.5 milioni di dùari per carate. Oppenheimer hè circundatu di diamanti bianchi in a forma di un trapeziu è hè occupatu di platinu.

19. Broche Cartier 1912.

Solomon Barnato Joel era un omu inglesa umilità chì partissi per l'Afrique Sudafrica durante un picculu di diamante in l'anni 1870. Uni pochi di dicennii dopu, in u 1912, a so destinazione hà cambiatu drammatikamente quand'ellu vinia à Cartier cù i 4 i più belli diamanti per turnà à un pappu per u so amatu. U Brooch, cunnisciutu com'è u broche Cartier 1912, hà una suspensione custituita da dui pezzi più bianchi. U colgante hè fatta di un diamante in forma di pera più grande di 34 carati. U broche era vindutu nantu à l'auction in 2014 per più di $ 20 milioni.

18. Graff Vivid Yellow.

Un diamante biancu è giallu hè un diamante di 100 kilates, incruciatu da oru cù assai diamanti (diamanti pari com'è chocolate e caffè). In iniziale, un diamante di 190 kilate di battu, compru in l'Afrique Sudafricano (rigistru mundiale), hà dumandatu circa 9 mesi di cutà per acquistà a gemma in u so statu corrente. Oghji custa più di 16 milioni duminati.

17. Wanderer.

Elizabeth Taylor hà ricivutu un coltu à u 37 anniversariu, in quale era una perla, cunnisciuta com'è La Peregrina (Wanderer). A perla tenia una storia di 500 anni, da u so scupertu da un eslavu di a costa di Santa Margarita. À quellu tempu a perla era di u Re di Spagna, Joseph Bonaparte. Appressu, Elizabeth Taylor hà ricivutu in u so pussessu. A Decoration stessu hè un collarlu perle di dui filamenti cù stili fiurali di rubini è diamanti. La Peregrina hè l'elementu cintrali di u puzzilatoriu cumplessu. U coltu era vendutu da Christie's auction house per 11,8 miliuna di dolce in 2011.

16. Sunrise orientali.

Stu moddu paru di aranchi hè chjamatu "Sunrise di l'Orienti" (perchè ghjè prubabilmente chì avà hà nutatu, a gioia più fantastica anu nomi). Ogni pendant si trova un diamante ovanu lituanu di diamanti ovali pianu 20,20 è 11,96 carati, anche di diamanti supplementari. Earrings sò stati venduti in a casa di auction Christie's in May 2016 per 11.5 million dollars.

15. Assistenza di Patek Philippe Henry Graves.

U veru più caru hè Patek Philippe Henry Graves. Per ordine di u banker Henry Graves, Jr., hà da 3 anni di sviluppà, è da 5 anni di creà custate. A supercomplicazione possi 24 funzioni differenti, cumprendi un carte astronumicu di a Nova York. Sò l'ore più difficiuli creati senza l'aiutu di l'ordinateur, è anu vindutu in l'auction in 2014 per 24 mio milioni.

14. Jubileu Rubidu in forma ovalale.

U prezzu più caru di culore (micca diamante) vende in i Stati Uniti hè stata vende à Christie's New York in l'aprili 2016 per $ 14,2 milioni. U rubidiu ovalu è a platinatura hè 16 carati.

A nota: sè se pregunta quale hè a diffarenza di un diamante è una petra preziosa, a risposta hè simplice - hè ... u mercatu! I Diamanti sò u tipu di pedi chì a maiò parte di i persone comprenu, rispettamente, i prezzi per quessi sò artificizionamenti inflate in u mondu. Sò cusì custanti, perchè u mercatu hè cuntrullatu per mantene a so coste altu. U stessu hè cù a diffarenza di diamanti è preziosi. A ghjente pagarà più per i diamanti, perchè sò custate.

13. U Diamantu Star Rosu (U Diamantu Dà Rosu).

U "diamante rosa" hè stata produtata da De Beers in Africa è hè a più grande diamante cunnisciuta, chì hà ancu un culore rosatu brillanti. Una petra à 59.6 carati vèndite à a casa di a subestazione di Sotheby per un sordidu $ 83 milioni à a fini di u 2013. In ogni casu, u cumpratore hà fattu un incasu, è l'annullamentu vinni riturnatu à Sotheby's, induve hè apprezzatu per solu 72 mio dolce.

12. Collana Un Patrimoniu in Bloom.

Un Patrimoniu in Bloom hè un coltu creatu in u 2015 da u biteluvaru Wallace Chen. Questa decorazioni cuntene 24 diamanti culuriti di una qualità impeccable, chì sò stati creati originalmente da un diamantu Cullinan Heritage chjamatu 507.55 carati. Un collarinu chì pò esse disprezzatu in modu diversu hè stata produta di 47.000 ore da 22 artighjani in 11 mesi. Hè una décorazione cù diamanti è fiorini cù diamanti. Ancu u collu ùn hè micca à venda, a valurizazione di e pedi preziosi è i materiale equalizate u costu di u collu à 200 millioni di dazzi di EUA.

11. Cullinan Dream.

Cullinan Dream - un diamante in a talla di 24.18 carati. U diamante blu-blue inusual hè immaginatu da platinu è hè circundatu di picculi diamanti bianchi. Hè stata vènita in una auction for 25.3 million dolares americane.

10. Cufflinks Jacob & Co.

U parechje di manichi di manichi in u mondu era fattu da Jacob & Co - jewelers, cunnisciutu per i so generosivi creazioni. Un paru di diamanti cunfinanti chjassi pianu pisanu un totale di 41 carati è cost 4,195,000 dòbaru. Dopu tuttu, l'omi meritorii ornamenti preziosi, chì cose una fortuna considerable.

9. Brocche "Paesaggio".

In u 2013, Graff Diamonds hà criatu un brouketu in panca chì cuntene di più di 120 carati di 20.000 carat diamanti culurati. Un grande diamante cintrali blu si pò piglià da u pugnale è purtate in 2 mani diffirenti. U pezzu hè stimatu in $ 100 milioni.

8. L'engagement ring of Mariah Carey.

Quandu un millonariu dumanda una diva legendaria à casu, l'anellu deve esse unicu è sorprendenti. L'annu di partitu di Mariah Carey da u bilionaire James Packer hè solu un pruduttu soru. Un diamante di 35 carat in u anellu di platinu (chì, da a strada, hè duie volte di più di quellu di Kim Kardashian-Occidente) hè stata creata da u designer di gioielli in New York, Wilfredo Rosado. U so costu hè stimatu in 10 millioni di dati. Carey abbandunò u so anellu dopu chì u paru split.

7. A perla di Rosberi è u Tiara diamanti.

In 2011, a tiara, chì ghjuridificu appartentia à Hannah de Rothschild (una volta a donna ricca in Gran Bretagna), era vendita à a subestazione di Christie in Londra per 1,161,200 liri sterlini. Tiara, cunnisciuta com'è Rosebery Pearl è Diamond Tiara, hè cunsistenti di grande perlasi è racimi di diamanti, è i parti supiriori pò esse eliminati se hè necessariu.

6. U diamantu amaru.

L'elementu cintrali di stu colpu hè un diamante giallu di 637 carati, chì hè stata trovata da una ragazza in un munzeddu di runa in a Repubblica Democràtica di u Congo in l'anni 1980. In u 2013, un vendeurge di lussu è u joyero internazionale, Mouaward, utilizzava una petra preziosa com'è u core di u collana di diamanti "L'Incomparable". In più di u enormu diamante giallo, u collu cuntene 90 altre diamante incolore di parechji sizzioni è hè stimatu in 55 milioni di dolce.

5. L'estrema di a China (L'estrema di a China).

A "Star of China" hè u diamante maiò è più perfettu di più di 74 carate è vendite per 11.5 miliardi (circa equivalent à u costu di una casa nica in i Stati Uniti per carat). Durante a subacquista, a gemonia era innominata, ma u novu propietariu, Tiffany Chen, chì hè vicepresidente di China Star Entertainment Ltd., hà chjamatu u diamore in onore di a so cumpagnia.

4. Vigiliu cronu Rolex.

Solu 12 ore di u Cronista Rolex hè stata fatta in u 1942, è anu ricivutu i famosi carri d'Europa. U watch hè stata cuncipitu cù un cronu piccu à aiutà i cunduttori di seguità di u tempu di u circudu di cori. Unu di sti pezzi vinni vindutu per 1,6 miliardi.

3. La Bellissima Blu di Asia.

"Bellu Blu d'Asia" hè famosa è nome per u culore di sapphire. A petra fu truvata in u 1926 in Sri Lanka, a so grandezza hè 392 carate. U coltu era vendutu à a casa di auction di Christie in Ginevra per $ 17,3 milioni in 2014.

2. Pouch per u telefuni mobili "Dragon and Spider".

U dragone è spidare di Anita Mai Tan custu 880.000,00 dòbarni. Questa hè un set di iPhone-cases, chì pò ancu esse suluti cum'è collani. U dragone hè fattu di 18 orezi è 2200 diamanti, includenu parechji diamanti culurati. L'armi hè fatta di oru di 18 anni è 2800 culori è bianchi. Iphone cases pò esse cunsideratu ghjenuvesi (quandu sò cuparti di diamanti).

1. Diamante blu di Wittelsbach.

Leghje ancu

U diamante originale di Wittelsbach (cunnisciutu ancu Der Blaue Wittelsbacher) era parte di e corona di l'Austria è Bavaria. Un diamante blu di 35.36 carat era cumpratu in u 2008 da Lawrence Graff, u joyero di Londra. Graff allattava quasi 4 anni è e carati da a petra originali per eliminà e so difetti, è da seguitore u nomu "Wittelsbach-Graffe Diamond". In 2011, era vendutu à l'anticu Emiru di Qatar per $ 80 millioni.