Jing-Yuan


Jing-Yuan era custruitu in u 1650 per ordine di u tinenti Chien-Hohen. Hè u tempiu più anticu vende in Jakarta . Hè situatu à u centru di Chlobok in a parti nord di a capitale. I rapprisentanti di trè religioni vanu quì adurà:

Storia di u Tempiu di Jing-Yuan

U primu tèmpiu in u 1650 hè statu chjamatu in onori di u Bodhisattva Guanyin. Inambulatu, l'edificu durò circa 100 anni, è hè statu distruttu in u 1740 in u massacru infamante in Batavia, in quale parechji chinese suffertu.

Dopu à 15 anni, u capitanu Chinese Oi Tinye s'impegna à restituurà u tempiu è dà u nome Jing-Yuan, chì in traduzzione significa saviezza d'oru. Dopu à u 1755, u tempiu hè ghjocatu da l'organizzazione chinesa Koang Kong, stabilitu da u guvernatore holandesu di l'India di l'Indi orientali per stabbilà relazioni cù u partitu cummerciale.

Cu a partenza di Dutch Dutch, Koang Kong cessau d'esse, è e cose chjini eredi, cumpresu Jinge-Yuan, anu trasfiriu a l'indipendente organizazione Devi. Idda u templeu un novu isem Buddhist Vihara Dharma Bhakti, chì significa "servitore selfless".

Oghje in u nostru tempu, in u 2015, u Templo Jing-Yuan fu gravamente danucatu da un incurazione causata da manucura imprecisa di candele. In u risultatu, i famosi stati è u tettu cù argutti ciatati sottumessi assai. L'autorità di Ghjacarta anu sappiutu di rinforà rapidamente l'edificu stessu è i so interiors.

A bellezza esterna è interna da u Tempiu di Jing-Yuan

U cumaghju di u tempiu hè bellu, sia da l'internu è fora. Un picculu edificiu rossu hè protrusivu da dui dragoni d'argentu pusendu nantu à u tettu. E serpi mitichi attruranu l'attinzioni di i peregrins è i turisti cun a so gràzia è a gràzia.

Dintra u tèmpiu Ci hè una cullizzioni interessanti di 40 stati Buda, tamburini, chì sò sbagliati in occasioni spiciale, è campane grande. Se vi cunsiglii da i residenti lucali è vènenu quì da a mattina da 9 à 10 ore, vi vede un spectacle unicu: cumu i rai di u sole illuminanu u velu misty inside the temple. Stu effetti crea un sentimentu di irrealità è mistica di stu locu.

Vacanze è perigine in u Templo di Jing-Yuan

I Cinese chì stàvanu in Jakarta oghje u so tempiu principalu è passanu assai festività è festivali quì . Unu di a più espectacularità, chì hè sempre digià vicinu à una visita - una festa di lanterni. Hè stato in l'ultima notte di a celebrazione di l'annu Chine. In questu ghjornu, u monasteru hè impannatu cù molti chjusii di lumicinu, è i residenti lucali resinu à e so mani è sbulitavanu à a strada, carattere fanali in u tèmpiu, longu i strati, alluminendu tuttu u circondu. Questa hè una festa bella è divertente.

Un altru festival interessante, realizatu in Jing-Yuan - hè una festa di fantasmi. Hè cilibratu u 15 ghjornu di u 7 simbulu lunari, quandu, secondu e credenze, i spiriti di a terra sò liberati è anu a sperienza per acquistà a libertà. À a festa, sò preparati per l'offerazioni è pruvate di calmà per ùn avè micca falla di purtà a vita.

In queste tempiu in u so tempu si trovanu i restani di i grandi taoist è revered monks buddist, à quale oghje a peregrinazione di rapprisentanti di e diverse religioni ùn ùn manca. I Buddhistes, Confuciani è Taoisti sò vinendu à adurà u santa invisibly present. I sarcòfagi cù mantene sò manteni fora di i visitori in a prufundità di u tempiu, è ùn hè micca pussibule di vedà à i turisti ordulari.

Cumu si vultà à u Temple Jing-Yuan?

U Templo di Jing-Yuan si trova in u nord di Jakarta , vicinu à u centru di a cità è di parechji altre attratti di l'Indonesia . Pudete vede quì per taxi in 10-15 minuti o cù buses P22, AC33, BT01. A tarifa hè $ 0.25. A stanza vicinu hè Opposite Plaza Orion.