Museo Storico di Jakarta


In a capitale di Indonesia Jakarta, in a so Casona Vieja hè un museu storicu. Hè cunnisciutu com'è u Museu di Batavia o Fatahilla. U prototipu di l'edificu era u Museo Reale di Amsterdam.

Storia di u Museu di Jakarta

U bastimentu stessu era custruttu in u 1710 per u cumuni di Batavia. In seguitu, a sede di a Dutch East India Company sò stati locu, è dopu l'amministrazione coloniale neerlandesa era localizzata.

Dopu u 1945, dopu à a proclamazione di l'indipendenza di l'Indonèsia, è finu à u 1961, quandu Jakarta fù dichjarata una autonomia indipindente, l'amministrazione allora u guvernatore di Java Occidentale. Dopu à u 1970, u cumuni di u distrittu di a capitale hà fattu sforzi maiò per sviluppà a parti centru storica di a cità. È u 30 di marzu di 1974, u museu storicu di Jakarta fù inauguratu. U scopu di a so scuperta hè a cullizzioni, u almacenamiento è a ricerca di diversi oggetti di u patrimoniu culturale di a cità.

Esposizione di u museu

U bastimentu hà impressu cu u so enormtu enormu. Ci hè 37 abitanti. In i so magasinsi sò cullucati quasi 23 500 esposizione, unipochi di quale eranu trasfiruti da altri musei:

  1. I principali esposa. Ceramica, pitturi, mapei storici è duminii archeologichi di i tempi preistorichi, l'età di quarchi objetti più di 1500 anni.
  2. A ricerca ricca di mobili di u seculu XVII-XIX in l'estilu di Betavi si trova in diversi salotti di u museu.
  3. Una copia di a scrizzione nantu à a petra Tugu , chì confirma chì u centru di u Regnu di Tarumaneghar hè statu questu situatu nantu à a costa di Jakarta.
  4. Una copia di u pianu di u Monumentsu di u Paternu Portrau, datata à u XVIe seculu, hè un testimoniu storicu à l'esistenza di u portu Sulla Kelap.
  5. A dunge dugò sottu à u bastimentu à una prufundità di 1,5 m. Quì a volta l'olandesi cuntenenu prigiuneri. A persone era stati imprigiunati in i cambiolei, è poi l'avianu cumpostu cù l'acqua à a mità di l'altru umanu.

Qual'è altru interessante museu di Jakarta?

A prossima di u bastimentu di u museu ci hè un pozzu. Ci hè una tradizioni antica, sicondu chì tutti hanu bisognu di rigalu vicinu à ellu in a forma di pane o vinu, è tutte e circunstanze ti distrende a vostra casa.

In a quadra di davanti à u museu si trova u canali I Si Iago (Si Jagur) in forma di una galletta, decorata cù ornamenti artighjanali. I ressevuliti lucali crede chì aiuta parechje senza ghjucà per avè un picciottu.

Da u 2011 à u 2015 U museu di Jakarta fù chjusu per a ristaurazione. Dopu à quessa, una nova exposizione hè stata abballada quì, dimustrendu e pruspettivi per a renaissance di a Cità Vechja di Jakarta.

I ghjorni di simana in a quadra di Fatahilla in fronte à u museu ci anu locu in vestiti naziunale viaghjanu indirizzi brillati cù musica è balli.

Cume si trova à u museu storicu di Jakarta?

A megghiu modu per arrivare finu à u museu da u terminal Blok M hè cù l'autobus N. 1 di TransJakarta Busway. Andendu à a fine di Kota Tua, ci vole à 300 metri più, è truvate davanti à u museu. Da quì in ogni locu in a cità à u museu storicu pò mandà un taxi.