Moloch - mitologia, inteer fatti nantu à Moloch devouring i so figlioli

In i tempi antichi è i racontu folklori, parechje rettite venerà venerà è anche sacrificatu persone. Un tali hè Moloch, a mitulugia di quale dici chì era un tipu di l'idoli di catturinu cù un capu alcageru è e mani esternati di l'omu.

Quale hè Moloch?

U nome era chjamatu Baal o Baal. Questu hè u Diu di l'antichi Semitesi uccidentale - u patronu di u sole, a fecundazione, è più tardi a guerra. Hè ritrattu in u guise di un toru putente o guirreru in un cascu cù e corne. Hè cume chì u dimenzgo Moloch hè una incarnation supernaturale di Baal. U centru di cultu era situatu in Tire, da quandu a tradizione di serviziu è offerta di vittimi umani estenduli in tuttu u regnu anticu d'Israele.

Quale hè a Moloch in a Bibbia?

In a Scrittura sacra, hè chjamatu una divinità venerata da i Moabiani è i Ammonite. Moloch Biblicu era veneratu da i cartaggini, fenici, palestini. Arcuni studienti l'identificanu cù l'Eternu - Eternu, cunfidendu a parolla di u prufeta Jeremiah, pruferita in u nome di Diu u Signore. In l'Anticu Testamentu ci sò parechje riferimenti à a pratica di sacrificiu trà i pòpuli semitiche. Moloch hè statu cusitu da Regnu Salomuni, Ahaz, Manassè è altri, è solu cù u regnu di Josiau sta tradizione cumincià à esse stati riadicati.

Moloch - demonie

In u Medievu, cù l'avventu di i famosi scriviri, discrivinu i so abitudini di l'infernore, u Diu era cunsideratu un dimoni. À una cumunione cumuni secondu esse un certu persona o Moloch si un tipu di dimònii, archeologi, demonologi è stòrici ùn sò micca pussutu vene. Sicondu a legenda, a vittima hè stata purtata da ellu è u chjamà "portendu à u focu". Ci hè una parolla chì Moloch era u Diu di a furtuna è dopu chì Cartagini era salvatu di i grechi, a creda chì era unificatu solu, perchè u ghjornu prima ch'ellu era sacrificatu à 500 pezzu, 200 chì eranu famiglii nobili.

Moloch - sacrificiu

Tali divinità com'è Moloch, a mitologie cuncesione cù u focu gayu è questu ùn hè micca un acciditu. U stessu nome "Gehenna" hè vinutu da u nome di a valle di Hennom, vicinu à Ghjerusalemme. Eccu, un sacrificiu sanguinu hè statu ufficiale à Moloch. U ritu era chjamatu di dicembre, cum'ellu si dice chì per un annu, l'ànima è l'aura accunsenu à accumulà di terra di cume cume cume è à u focu sò purificati. Inesessuali, u capu di u rituali litallu una candela improvisata, hà fattu un pentagramu cù una daga, è a culminazione di u ritu era u sacrifiziu stessu.

À u stessu tempu, i zitelli, è in questa capacità hà tramannatu tutti i zitelli à 7 anni, è i primi sò stati pusatu in un brazier situatu in un idolu di metallo. Sicondu una nova versione si sò stati pusati nantu à e mani in russu quasi d'un ìduli. In i drasticamenti, quandu i babiloniu catturò i Ghjudei è si praticavanu cù u ritu accussì terribili, i coperchi è i cimi animali eranu chjucati in a valle, è a struttura di metalli era distrutta.

Moloch - fatti interessanti

Hè nutèvuli chì i mariti di i zitelli anu prisentatu per u sacrificiu anu obligatu à assiste à u rituali, ma in nisun casu chiancià, per ùn sullivazione è di ùn spusà, ma per è fieru di l'onore. Hè cresce chì Moloch, devouring his children, hè u "regnu di u paese di lenti" è u pienu maiò hè statu datu per i turmenti di i babori chì vanu vivu.

Cio nettu chì in u so onori chjamatu una lagarda, chì vive in Australia è avè un apparenza destacare. Hè coperto tutale cù spine multi-culore è spine, è ancu hà duie parechje tremendi chì parvenenu cornelli. Sicondu a temperatura ambientale, a lucertula pò cambià l'ùmmira di a pelle. I Zoògoghi dicenu chì u cactu periculu è a natura tenenu un corti, cusì justifica u so nome.