Cumu ùn avè a paura di u dentistu?

Avà in u mondu in l'uffiziu dentale ci sò parechje adattementi diffirenti è novi equipaghji chì facilitanu u prucessu di trattamentu dentale, assai teme à andà à l'dentista. Per quessa, ùn hè micca surprisa chì a ghjente interessa in l'infurmazioni, cumu ùn teme micca un dentista è cumu per liberà di stu scantu.

Perchè ci hè scantu di dentisti?

Tuttu tutti ci hè teme di u dulore, è quandu i denti si veramente currianu, ùn pò micca esse evitata. Pudete usar l'anesthesi, ma duvete bisognu di piglià una inzignazione, chì anch'ella ghjustu è parechje persone rifiutanu. È ghjustu è u medecenu scrittore, senza paraguni è simili. Parechji sò teme chì sia a sèntirisi una sume sumione per i servizii, cusì intende sta infurmazione in anticipu, per ùn teme micca in u trattamentu.

Pudete impedisce u dentistu, se seguite i vostri pinzeddi ogni ghjornu, cumu a prevenzioni, cù u trattamentu, ùn hè senza peevule.

Temi di dentisti o fobia?

U timore cumuni pò esse eventuali fobia. U timore di dentisti hè chjamatu dentofobia. Per via di st'omu, pudete torrantà u viaghju à u dentistu davanti à una situazione critica, è questu pò conduciu à u fattu chì puderete perdiri i denti. Sè a so preoccupatu di l'infezzione, hè tutale da quistione, postu chì ci hè una lumera di quarz nel l'uffiziu è tutti i strumenti sò disinfettati.

Perchè a ghjente si scantu di i dentisti hè cumprumbu, ora avete bisognu di sapè cumu si tratta di una fobia.

Cumu ùn dettu paura di dentistu?

Avete bisogna chì u duttore ùn hè micca interessatu di ferite, u so funzione hè di guariscenza. Uni pochi cunsiglii per aiutà di livre di fobia:

  1. Capisci chì i denti necessitanu trattatu è hè fatti megliu per più tardiu. Qualchese malattia hè più faciule in trattamentu in i primi stadioni da quandu hè principiatu.
  2. Pigliate una anestesa. U duttore hà da fà una ineziu, è dopu un pocu tempu ùn avete micca sensu nunda, è per quessa chì ùn sarà nunda di teme. Sì avete a paura di injections, allura u duttore aduprà un spray spéciale.
  3. Avete bisogna chì a cumpagnia di u mèdicu hè di fà tuttu ciò chì hè pussibuli prufessiunale, perchè dopu diventà u so cliente regularmente.
  4. Sceglite un dentistu nantu à i raccordji di i amichi chì anu avutu aduprà i so servizii. Hè megliu di inizià à una cunsultazione regulare, perchè pudete truvà tutte l'infurmazione chì vi interessa. Sè a cunfida di u duttore, ùn ci hè nunda da esse teme.

Avà sapè à superà u timore di u dentistu, perchè puderebbenu segùscenu cumu per un diagnosi cù un duttore per evità di prublemi seri.