Psicologia di u timore

Hè improbitu chì ùn ci hè nisuna persona in u mondu chì ùn teme micca di qualcosa. A psicologija di u timore hè multifestazione è prufonda. Ùn hè scantu. Ci hè quellu chì hè necessariu per tutti per pruteggià l'equidificazione di ripetiri errori, mette in situ situ pratiche chì u costanu a so vita. Solu stupidi trovanu truvatu bisognu di ùn avè temutu di questu.

A timore mediu hè necessariu, cum'è u dulore. L'ultime hè un signalu per ogni violazioni in u corpu. E a funzione principalu di u scantu hè d'avè l'attuali à i prublemi chì ùn devenu micca esse sienziate à a voce interna.

L'altra parte di sta sensazione hè una dulurosa. Hà perseguitu da parechji anni, acquistendu una forma permanente, crònica, à qualchì volte nunda à signalà. Stu sensu sò generalmente chjamati fobia .

Scantu in psiculugia

Scantu ùn hè nunda più ch'è u statu internu di l'individuu, causatu per un periscenu presentativu o percivatu. A riazione emutionale à teme si sorgienu quandu una persona, in una situazione, a percive com'è potenzale periculosa.

Pò esse dichjaratu chì u scunditu hè un signalu di periculu, ma l'imaginariu hè un signalu o un veru, tutta di e cose qualità persunale di una persona , u so sviluppu biològicu è suciale.

U timore in pratica di a psiculugia pussede un latte posittive è negativu. Allora, u negativu hè l'emozioni risultatu in u scantu di qualcosa. Ùn ponu dì chì l'emozioni negativi sò preghjudizie à a salute è a vita di a persona in tuttu. Sò e reazzioni fussini, chì e persone si prumuvianu per evitari, oust de la menti.

U situ pusitivu di u scantu hè a so rolu cum'è un incitantu à sopra i periculi. Eccu, u riflettante d'orientazione hè attivatu, per quellu chì u funziunamentu di quelli sistemi chì ùn anu micca sicuru a survivanza di l'individuu in un mumentu donu hè stomacu. Cusì u corpu intenta ferà ogni effort di salvà.

Ùn hè scontru à u bughjone per avvistà annantu à u periculu chì face una persona.

Hè nutate chì a genetica è i psicologu anu scupertu a relazione trà i genesi è u timore. Allora qualchissia persone ùn eseguite micca a prisenza di una ligami trà i mutazioni di i geni, chì ponu debilitavanu a prutezzione naturale di una persona prima di a vita perchè cresciute.

L'urìgine di u scantu

Sì sempri se dumandassi "Quandu invistiu u pettu?", Fateigate quì sottu a lista di fattori chì a psiculugia hà attribuita à quelli chì afectanu o direttamentu teme in una persona.

  1. Unu di i cumpunenti mpurtanti chì influenza l'ocurrenti di teme hè una fantasia di una persona. Bastamente, queste teme sò nati in a zitella.
  2. Spessu, i porsi di a zitiddina sò causati da suggerimentu, a psiculugia hà identificatu a causa di questi teme in l'intimidazioni cuscienti di i zitelli per adulti. Questu hè adupratu da u fattu chì i prufessori, i paisani sò valdi di spiegà à i zitelli per qualsiasi chì qualcosa raghju ùn hè micca fatti.
  3. À spessu i porsi pò esse causatu da cambiamenti fisiulogichi in u corpu, i malatii, i prublemi psicologichi. Per esempiu, quelli chì sò depressu sò più probabili di riceve qualcosa teme.

A voglia a scena

Ci hè da nutà chì intene sapè cumu di superà u so timore si senti à i seguenti tips, chì a psiculugia donate:

  1. Admite à voi ciò chì u vostru veru teme hè.
  2. Scaricate di u pensamentu chì sì sempre u disgraziatu.
  3. Determina in chì situazione duvete teme è ciò chì voi bisognu à fà per avè sentutu còmicu di novu.
  4. Fate a vostra vita cun ottimisimu, truvate i prufessi ch'è sò teme. Comunisci cù e persone chì sò perfettamenti naturali per ciò chì site teme. Sketch conclusions per sè stessu.

Cusì, hè necessariu di ricurdà quellu teme chì tali ùn esiste micca. In a maiò parte di i casi, hè u fruttu di l'imaginazione umana.