Kissel di prugna

A primi calata fù preparata da l'avena, u centu è di u triple. Tali bebidas sò più di 1000 anni. E solu dopu, quandu i patate anu accuminciatu a prisenza nantu à u territoriu di a Russia è hà cuminciatu à fà u fugliu di patata, ricivutu a so diffusa di gelatina di parechji frutti è di baga. Questa biatopia hè assai utili a pirsuni soffrenu di i malatii di u viaghju gastrointestinali. Ora avemu dettu qualcume di preparà una marmellata da un pappu.

Kissel da prugna

Ingredients:

Preparazione

Lavore cusì cù e mei prugnoli sottu l'acqua corrente, è poniate in una puchina, pour à u zùccheru è valdi in acqua. Pudemu a pane nantu à u focu è fate u cumpoti spessu. Dopu avutu fogghiu, quandu u pande vinninu, è l'acqua cuminciò à acquistà un culore roghjevule, riduciamu u focu è cocchi bè per 10 minuti. Despois, strain the compote. Ùn avemu micca bisognu di prugnoli. U liquidu torna di novu nantu à u focu è purtatu à fogghi. U fèculesu hè dissolutu in 50 ml di acqua fredda è mischju. U mistu resultanti hè spartu sottu à u compotiu è ne necessariu interferiscenu cun ellu per ùn avè micca lumps. Tuttu u kissel hè prestu!

Kissel di prugne è ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Da i prugne è i cilieghi rimettianu i petri è l'impatrunite cù l'acqua furiosa, fassi frasi d'altri 5 minuti, è da filtru. A polpa di frutta hè cuparta cun u zuccaru (a mità di a norma) è lasciate a durà una ora. U zuccaru resultanti hè sbulicatu, mette u baccardi in una dicotice da l'osse è fate un coccu di 10 minuti. Dopu qualchì volta u fruttu cun un licenzu sumeru in u puree, aghjunghje u zuccheriu restante, torna torna à foglia, fremenu u zucchju è e piccule di fogliu diluitu in acqua fria. In questu casu, stitchce a nostra gelatina in modu chì ùn sò micca stati formati. Dopu avutu fervente, fate per 3 minuti, è apicultate.

Ricetta di Cassel di prugna

Ingredients:

Preparazione

U cirone sò ordenati, lavati cù acqua fridda, in ogni lavu da a parti facemu a incisione è pigliate a petra. Arruva aranciu cù a mità di un zuccaru è a metta nantu à una ora in un locu frescu. U zuccaru resultanti hè sfulatu, è i prugnoli sò spressi cù l'acqua è coccianu à circa 15 minuti. Ora avemu da asciugà per un pezzu, aghjunghje u zuccaru è portene à foglie. Sti lentamente in fècula, diluita in 100 ml di acqua fredda. À u stessu tempu, ùn mancanu micca interferiscenu. In l'abbuccatu finitu avemu spremu in u zucchero, misure, pour e zuccherinu è genaru.