Dysbacteriosis in i zitelli - sintomi

In un corpu sano, sò sempre i microorganismi benèvuli è patogeni. Cù u funziunamentu normale di u intestinu, a preponderanza hè sempre in parte di a microflora benigna. In casu di disturbi, un statu pò esse elabureghja in quale a cumpusizioni microbiologica in a mucosa è a lumen di u intestinu hè disturbatu in favori di a microflora patogenica: fungi, pseudomonas aeruginosa , staphylococci, streptococci e proteus. Sta cundizzioni hè chjamata dysbacteriosis, è pò accade à ogni età, accuminciannu cu zitelli.

U zitellu nasci cu un intestinu sterili, in quale a flora intestinali cumincià à esserà miglià annantu à a prima alimenta. U novu in i primi ghjorni perde u pesu, chì hè abbastanza naturale chì u corpu adatta à i novi cundizioni di a vita. Per quessa, i zitelli sò assai sensitivi à a penetrazione di i patogeni, chì pò attivà u sviluppu di disbiosi in i primi ghjorni da a nascita. A dysbacteriosi di i culmi novi hè direttamente diretta cù i viulazione di a microflora di a mamma, u persunale di a maternità è di e persone cù quale u zitellu hè in cuntattu.

Sintomi di disbiosi in i zitelli

I primi simbulitichi di disbiiosi in i zitelli hè un cambià di frette. Hè statu liquid o furioso cù a presenza di scumatura o lumps bianchi. A catedra cun una dysbacteriosi in un zitellu pò esse copie è frequenti, o vice versa, u sforzu hè difficiuli è dulce. U culore di u fessee pò ghjusta di u verde amaru à u verdu scuru cun u putu affumicatu arricatu. U pene in l'abdomen sò generalmente un pocu di tempu dopu l'alimentazione è hè accumpagnatu da un inchinu è un rumbling. I sintomi di a disbiosi intestinali in i zitelli include regurgitation freqüente in l'intervalli di l'alimentarii è l'aspettu di u malu respiru. U zitellu pò sensu "split" in l'abdomenu e nausea, perchè questu, dorme malamenti è preoccupies durante a vigilia. A causa di viulazione di l'assimilazione intestinali in u corpu, i molekula di l'alimentariu digià imprudate, chì causanu rash allergii di a pelle. A dysbacteriosis pò esse accumpagnata da e malati concomitani in forma d'anemia è l'ipovitaminosi, è cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di trugu in a cavità orali.

Cumu ricunnosce a dysbrateriosi in un zitellu?

Sicondu a manifestazione clinica, pudemu distinguishte trè tippi di disbiosi in i zitelli:

  1. A dysbacteriosi di u primu diploma in i zitelli (cumpensata) hè manifestata per una diminuzione di l'appetite, l'inestazione di aumentu di pisu corpu, flatulenza è un color fecale senza espresa. Stu tipu di dysbiosis hè a più spessu associata cù una dieta impropria, l'alimentu prematuru è a reazione per l'allergens alimentarii. U zitellu cù una dysbrateriosis indemnita si senti sodisfaziosa è spessu ùn ponu micca scantu.
  2. I sintomi di dbaerbtezii di 2 gradi in i zitelli (sottompensati) sò u volu abdominal periculi, flatulenza, u sviluppu di stinimentu o diarrea, una diminuzione di l'appetite. A materia si faci un culore verduzzo cù un odore displegatu è pò cuntendu l'arburule nigestivu di l'alimentariu. L'annuali di fascianu ponu vede a prisenza di staphylococcus, fungi è fugliale di levadura tippu propiu.
  3. Dysbacteriosi di u riunioni 3 in infante (compensata) hè aggunutu da tutti i sintomi clinichi è signali chì affissanu direttamentu u benessimu di u zitellu. A manifestazione più difesa di disbiosi hè una cundizione induve i microchi sò sparghje in tuttu u corpu è infundia in numerosi organi.

U trattamentu ulteru di a malatia dependa da quella disbarcteriosis in i zitelli hè manifestata è i sintomi chì a acompanyanu, chì esiste un vigilante cura da u medico.