Fendi

Fendi hè a famosa famosa è famosa casa di moda in Italia. A so specializazione principalu hè a produzzione di prudutti di furia è di culore, in più di e roba di donna, perfume è accessori. In Italia, sta marca hè cunsiderata un mudellu di moda è hè assai populari.

A storia di a marca Fendi

A storia di a marca cumminciò in u 1925 in u tallariu romainu, chì fabrica articuli di coltu. Hè in questu annu chì i cômagi di Fendi dicenu d'apre a so propiu magazzinu di prudutti stampati. Grazzi à l'accessorii manuale è di prudutti d'alta qualità, a tenda hà cuminciatu à rinvivà è à pocu à pocu pressu. Dopu à espansione, a coppiu in u 1932, apre a prima salone per a vendita di prudutti di fur. Dopu da questi Fendi fur coat hè stata cunsiderata un mudellu di stile, nò solu in Italia, ma in tuttu u mondu.

I ricunnidi di i cômagi di Fendi eranu cinque centesimi di e so fieri, chì avianu i rispunsabilità di curriri un cummerciale. Fendi Sisteri cù sforzi konġunti ùn solu salvanu a decadenza di a famosa marca dopu a Siconda Guerra Mundiali, ma ancu di u purtonu à u mercatu, facendu ancu più divinutu.

In u 1952, e soe aviani invitatu Karl Lagerfeld, un designer di u catalanu, chì hà stituutu a fundazione per a marca Fendi moderna. Karl cambiò u cuncettu di u travagliu, perchè a casa di a moda era ricanusciuta in u mondu. Hà sustinutu ancu u fogliu Fendi, chì ghjè sempri usatu oghje.

Nta l'anni 70, a casa di a moda diventa sviluppà a prima linea di vestiti di e donne, è l'accessori. À quellu tempu, i prudutti di Fendi sò pensati solu per i pani ricchi. Per crecià u nùmeru di clienti, in l'anni 80 hè statu dicidutu di principià a liberazione di "Fendissimo" - a linea di ghjuventù. In u 1990, a Casa di Moda presenta a prima fendi di vendita di l'omi Fendi.

Dopu questu, a famosa marca italiana hè sempri stenda. Calzature, mobili, perfume, robes, accesorii, ghjillani, in furia è prudutti di u pelu prisentatu in u mercatu mudernu, piacè à i fanatichi di sta marca cù e cullizziunati uriggini annuale.

Ultimi cullezzione

A nova edizzione inverno-invernale di Fendi 2013, prisentatu da unchangable Karl Lagerfeld, strenghjia à tutti cun un prugettu chjavi cù pitzuli di l'arrogance. Prodotti di cuir de lusso chocanu un stile pocu, è i capelli originali è i sapori interessanti sò diventati in questa mostra. I prudutti di u pelu cù a decisione stilistigghia uriginale, vede ancu indispensabile, ciò chì attrae un gran nùmmuru di fanni di sta coleta di Fendi.

L'ultime spettaculu di a casa di moda vinia a Milano, induve a cullezione Fendi hè statu prisintata in Primavera à l'Estiu 2013. Suprematismu rimissi da a cumminazione di stati geométrici chjassi è figuri nantu à faldes, pantaloni, capelli è fendi vistiti. U schema di culori hè neutrali nìvuru, biancu è gris-blu cù l'aghjunghje sfarenti sfumanti giallu, rossi, blu e marroni, è di prudutti artighiali di sequins, pedichi è sequins. In sta cullizzioni u diliziu tedescu diluisciunu esse stampi esotico è fisichi, cuncintrau in sfarenti eleganti, formanti cumminzioni originali è insulatorii.

Calzate Fendi, prisentatu in a listessa cullizzioni armonii cumplementa i vistimenti. A maiò parte di i mudelli di u veranu sò stati ammulati cù una mansa di straps in diverse culori. Piani di coghju, vestiti camisuni, pantalon, sweaters e capo nantu à u spettaculu fôru supplementati cù accessori originali è i decorazioni da Fendi. U più grande successu pussidammi in u puzzicheghju è i sacchetti in a forma di cubi cun un finitu rimessu di petri.

A moda Fendi sempre admira i so idee di designu originale, sempre in u dumande à dumanda interessante, pocu fugliale, ma solu solu cumprendi chì avvirtenu future growth, promotion and development of this company.