Lampara per u lupu

Quale hè di u sex fairse ùn hè micca sughjornu di presumirà unghji preziosi perfetti? Pensemu chì ùn sò micca assai tali donne. Ma u prublema hè chì e femine chì travagliavanu, è ancu una casa di carricu, ùn mancanu sempre u ghjornu di truvà tempu per una manicure . Ma ùn serebbe dispertu, dopu chì a cumpagnia di CND digià da un pezzu tantu, hà piaciatu u mondu cun un vernice gelificante fino, capaci di mantene unle un ghjornu è micca dui, è chjucu è un mezu di dui ghjorni. E chì pudete micca, ma si pò cuntegueri - per applià l' ottobre (chì ghjè u nome di u zitellu di CND) ùn viaghja necessariu à u salone, pudete puru fà unghie in casa. L'ùnicu chì deve esse acquistatu hè un lampu speziale per secà l'ottobre, perchè senza ellu, u gel ùn pò micca polimerizà.


Chì lampu hè necessariu per secà lattice?

Per rinfurzà a cuncetera nantu à e unghji, hè bisognu di qualchì tempu di mette in i raghji di a varietà ultraviolet. Solu sottu a so influenza, u cunchiglia acquistà a dureza è brillanti brillanti. A data, pudete aduprà lampi LED o lampari fluorescente di u UV di diversità putere per secà lattice. Ùn ci hè vale a pena trattà a cuncetazione di lattice in l'aria, cum'è un polaroidimentu in unicu ordinariu: a gelatina ferma seranu viscosa.

Quale lampu hè megliu per u cunchiglia?

Allora, chì tipu di lampa fate megliu cù a cuncegge di secare - LED o fluoriscenti? Per e grande, cù rispettu à a qualità di secredu di ogni chjappu di u casgiu di u gelettu-vernice, ùn ci hè praticamenti nisuna distinzioni trà i dui tipi di lampi. E lampdi fluorescente di uvitufu è lampi di lumi chjappi in secchi. A diffarenzia di elle hè solu in u tempu per quale elli aduprà sta operazione è u prezzu di a lampu stessu. Lampi fluorescenti sò assai più prezzu di i so contraparti LED, ma u siccatu di i unghji per elli pigghianu bellu più longu (di 1,5 a 4 minuti per u liceu). Inoltre, sò stati disignati per menu ore di travagliu, postu chì e pezzi chì cuntenenu mercurie necessanu dispusizioni speziale. I LED-lampi facenu cun l'asseccu di u cunchju di più rapidamente (10 à 30 segni per capo), furnutu cù cronchizeti privati, sò assai più longu, ma u so costu hè un ordine di magnitude più altu.

Quante watte deve esse una lumera per u cunchiglia?

Finalmente, uni pochi parolle nantu à quale putere esse un lampu per assecarià u cunceculu. Comu sapete, a vendita pò truvà lampi UV cù una capacità di 9, 36 è 54 wati. In principiu, qualsiasi di elli pò esse usatu per travaglià cù gel-vernici, ma hè megliu cumu per seccu nantu à 36 watt lampi. Una piccula caratteristica comparativa di lampi per assicurà u cunchju di diversu putere hà aiutu à verificà questu:

  1. Lampada putenza 9 venti. Ùn hè solu duie vantaghji - petite tamantu è bè. Inutili, l'usu di un lampu duverà esse stimatu solu da persone cun una psichica stabile. Prima, ogni funzioni di vernice in un lampu siccatu in l'ordine di 3-4 minuti. Siconda, per i so dimensioni in miniatura, hè quasi impussibile di seccà e toghjaghugge. In terzu, tali lamphe sò generalmente micca stati equipati da timers; per quessa, u tempu d'assectamentu duverà esse monitoratu indipindente.
  2. Lampada di lampata 36 venti. In questa lampu sò stallati 4 lampadine di 9 vale ognunu, chì cunghjunghjenu una putenza di 36 venti. Accumulate di i capiddi di cunchiglia i 1,5-2 minuti. A vendita sò parechje mudelli diffirenti di tali lampeddi, equipatu di cronelli è avè parechji modi di operazione. A causa di a veloce di securità è di un spaziu risparmiatu, i lampati di u 36-watt chì sò più in a dumanda in u mercatu.