Remote light switch

Tutti sò abituati à i switches tradiziunali chì travagliendu pressu un buttone. Ma ancu di sti prudutti tradiziunali, oghje ci sò altre, più muderni è prugressivi à vendita. Sò stati mutandine, cum'è sensori, è dinò equipati cun un indicatore, dimmer o control light. E unu di i più crescenti hè un liggeru cù un control remoto. Veji a so caratteristiche principale.

Caratteristiche di u lettore remitatu

Un tali dispositiu dispunia una gran varietà d'accionu (à 100 m), chì permettenu di includà in ogni locu in u vostru appartamentu.

Ci sò trè tippi di questi muturi:

  1. Equipped with a motion sensor - sò abituale un portu infrared. Tali muturi "lumera" a luce chì quandu ci hè un muvimentu in a stanza.
  2. Acoustic (cun ​​percepzioni di sonu) - viaghjate, riagisce à u sonu prugrammatu (cuttivanu, parolla altamente parlata, etc.). I cunsumatori nota quelli mudelli cum'è assai pratichi.
  3. Cù u cuntattu remoto - travaglia grazi à u sinjal radio, chì hè trasmessu da u distanza à un destinatariu speciale.

I mudelli più apprincipanti mudificate e trè di queste tipi, è risponde à una onda di u bravu ghjusta prima di u cambiamentu.

Avanti di i switches remotos

A cunvenzione d'adopru stu mutivu hè a seguita:

In pocu tempu, l'alternatore remoto ùn solu funziona a so funzione basica, ma dinò parechje altre, supplementu, chì face u so operu cum'è cusì possible.

In quantu à e funziunalità di cunnette u cambiamentu di u focu remotu, u funziunamentu di qualchese lampi chì u discu ductarà cù l'interazzione. Sì stati sò lampi incandescenti ordulari, allura a cunnessione di u dispusitivu serà uguali cum'è a cunnessione di i muturi elettronicu cunventi. L'arregistramentu di energia è i lampeddi LED sò i so differenzi - per esempiu, si deve esse stallati vicinu à l'attellu di illuminazione quantu pussibule.