A primu simana di gravidenza - signa è sensazioni

Ogni donna chì hà avutu a nutizia di l'imminenti ricustituzione, eseguisce assai cunsiglii per qualsiasi cambiassi da u corpu. Molti zicchini si sfrancenu se ci sò qualchi signalazioni di gravidanza, per esempiu, una sensazione in l'abdomen, in a primu simana.

Malgradu u fattu chì un averebbe averebbenu avè sensu parechji sintomi chì a cuncepzioni averebbe, prima di a primu settimana, in a realità, hè nunda più chì un mitu. U pezzu di u zitellu nasce da u primu ghjornu di l'ultima menstruazione, quandu l'uovo in u corpu di a donna ùn hè micca statu fecundatu, chì significa chì ùn pò micca esse signalatu di gravidanza è sensazioni inusual in a futura mamma in a prima simana.

A frebba pudete sente una teoria chì in i primi ghjorni di u principiu di u pezzu d'aspettante per u zitellu a zitella sònnii di pisci o capelli chjuchi. Sure, questu superstition, però, abbastanza spessu un sognu hè prufèticu, è dopu un pezzu, una donna hà veramente capiscenu à ciò chì aspetta u zitellu. Ci hè un sensu in questu, o hè una coincidenza ordinale, ogni zitella deve decide per ella stessu.

In certi casi, pudemu annunziate di l' autore l'ipnosi, quandu a futura mamma hè cusì cunvinta fermamente è d'altri chì hà prestu un figliolu o figliola chì principia a sperienze tutte e "delights" di la toxicosis, in particulari, vomiting e nàusea. In questu articulu, vi diceremu chì simana avianu i primi signali di gravidenza, è cumu pudete truvà nantu à u regnu in a famiglia.

Chì ci sò sensu in u primu ghjornu?

In regula, a maiò parte di e femini cumince à suspettà chì eranu dissinnati, quandu u ghjornu ùn anu micca un altru periu menstru. Malgradu u fattu chì u tardiu in a menstruazione ùn hè micca sempre indicativa di fertilizazione, assai spessu hè u primu u solu signe di gravidanza. Ùn apprehenssenu micca l'iniziu di u sangru menstruali ùn pò micca più di 5-6 settimane. Intantu, anu parechji sintomi è sentimenti, chì pò esse suspettati di gravidenza uni pochi ghjorni prima di u tardiu.

Quasi immediatamenti dopu à cuncepimentu, quellu ghjornu, à 2-3 simane di u pezzu di l'esperimentu di u zitellu, a maiò parte di e femine sottuponenu cambiamenti significati in u fondu hormone, chì purtanu à a inchizza, un incrementu di grandore è una sensibilita aumentata di e glutine mammariali. Inoltre, in certi casi, i mariti futuri nota a prisenza di l'incomutioni è u dolore à u pettu.

Spessu spessu in i primi simane di gravidanza, e zitoni addiventanu ecciteghja incredibbili, puderanu cambià u so modè volte volte per ora. Comu regula, tali sintomi sò nutati da e persone vicinu è vicinu da a futura mamma. Inoltre, spessu una donna incinta, principiendu da i primi tempi, aumenta u sensu di l'oliu è ci hè una intoleranza di certi scuri, l'appetite hè spizzatu o scorri duce, ci hè a debule è a fatigue. A futura mamma a constantità di dorme è ponu esse realizatu u travagliu generale per più longu di l'usu.

Infine, in i primi simane di gravidenza, i sensazioni in u abdomen ponu ancu esse pruden. In a maiò parte di i casi, rapprisentanu un liggeru di tirà u dulore in u ventu più abituale o di u lateral, in i ovari. Ùn hè micca bisognu di questu, perchè u picculu dulore hè una variante di a norma fisiulogica. Se tali sentimenti troppu prublemi è ùn permettenu micca di guidà un modu di vita abituale, cunsultate immediatamente un ginecologu. Forsi, indicanu l'iniziu di una gravidenza ectopica o qualchi pulitiche seriu di l'esfera sessuale femine.