Perchè ùn ponu nessunu marciavanu cammelli nantu à i so tacchi?

Molti chì e donne anu intesu chì e donne chì si tenenu incinta ùn ponu caminari nantu à i so altri, ma ùn tutti ùn capiscenu per quessa. Intendemu di capiscenu: quale hè a raghjoni di sta prohibizione è quale hè chì u risultatu di veste cusì pè a mamma è u futuru babbu.

Hè dannusu per i mariti pregnant à caminari nantu à i so tacchi?

A maiò parte di mèttardi chì sò sustinienziali di sta prublema, spiecanu cusì. Duranti a gestazioni fetali, cum'è l'abdomen di a donna incinta incinta in volumu, u centru di gravità cambiassi. Chistu porta à cambià a pusizione di u zitellu in u corpu.

In u risultatu, a carica annantu à a spine di una donna incinta aumenta assai tandu. In cunsiquenza, a so funzione principalu (deprezzazioni à passighjà) hè ancu infurbatu. Questu porta à u fattu chì a carica hè ridistiale à i pedi. Hè per quessa, abbastanza spessu, in particulare in termi più tardi, e femine si lamentanu di u doloru constante in i musculi vitturi, chì s'intensificheghja in l'òmini di notte.

Abbigliamento di i scarpi cù tacchi sulla cosa agrava a situazione. Inoltre, ci hè una pussibbilitati di preghjudiziu quandu cascanu, chì ancu ponu influenzallu negativu in a salute di u zitellu.

Per separà, hè necessariu di dichjarà è esa tensione eccessiva di i musculi di i peri è a pelvis pò purtà à u tonu di l'utru , l'abortioni è u partitu prematuru. Cusì, prima di pustuzzu u ziteddi, a donna fatta chì hà bisognu à pett'à tutti i prosa è cunti.

Hè permessu di scurdà i scarpi in u calcariu in u principiu di a gravidanza in un corpu?

Parechji donne sò assai usati per adduzzi di calzoni tufu chì ùn sò micca pronti per parte cun ella. Per quessa, a quistione risultatu in quantu hè esse possibbi à e donne embarassada chì caminaranu nantu à i so bocca à u principiu di a gravidanza, è nantu à quale ellu hè permessu di fà stu puntu.

I medichi, di parlà di tali pruibbili, impone l'inadmissibile di u calzari cù stilettos è tacchi sali. In questu casu, un taccu petite, chì l'altura ùn sia più di 3-5 cm, hè cunsideratu un attribute acceptable di calzate còmode.

Ghjè per cunvenimentu chì unu ùn deveru micca scurdatu di a gravidenza. I prudutti scelti per u ghjornu di gesta mi deve avè un corpu curatu è esse di una dimensione. Questu avè esse evaporatu tali fenomenu cum'è inzuccarazioni è callosi, chì causanu assai inconvientenza à alcuna donna.

Cusì, a risposta à a quistione di se esse possibili di camvà pregnant cù tacchi alti hè negativu. In ogni casu, questu ùn vole micca dì chì una donna hà da rinunzià sta attribuuta di i scarpi, perchè un untuvatu u sempre in u so steppu ùn curà micca a donna di a donna incinta.