Anatomia di l'organi genitali femminili

In l'anatumia di genitale femminile, hè u solitu à sparà 2 gruppi di formazioni anatomichi: esterni è internu. Allora, i primi include: labbra grande, labia piccu, pubis, clitoris, hymen. Stu gruppu di l'organi hè direttamente direttamente cù u perineu. À l'organis genitali internu di e donne sò: vagina, uterus, ovari, trompemi. Fighemu tutte l'elementi di struttura per separà.

Anatomia è fisiologia di l'organi genitali fora di u geniu

U pubis hè a parti più bassu di u muru abdominal è representa una tipu d'elevazione. Cundu l'articulazione solitaria è duveranu una funzione protettiva, grazia à un grandu capa di grassu. Duranti a puberta di u pubis hè cupartu da i capelli.

I labbra larga sò stati pareati di a pelle, chì limita a distanza sexuale in ogni uitu. Per regula, sò pigmenti, pigghanu un capimatu di grassu subcutanicu perfecatu. Front, closing, formate una adessione precedente, è da ghjornu - precedente, chì quella cunfini direttamente in l'annu.

I labbra petite sò ancu, in fattu, nunda di più ca i folds di a pelle. Hè stallati nantu à l'internu di i labbra grande è coperto bè cun elli. Cù li fronti picculi fossi passanu à u clitoris, è dopu si cunfundini cù i grande labia.

Clitoris in a so struttura interna hè un analoggiu di u pene masculino è hè cunsiste in corpi cavernesi chì accumulanu sangue durante a attualità è crescemu in grandezza. A membrana mucosa di u clitoris hè ricca in nervi, vaso, sudatu è, cun elle, glándula sebacies, chì producenu smegma - lubricant.

U hymen hè una fina mucosa chì prutesta l'òrgani internu è a vagina. À u primu cuntattu sessuale, una rupture of the spleen (defloration), chì hè accumpagnata da una ridenza di sangue. Dopu à questu, a donna retarda tutte e restani di l'hymen in a forma di l'anche di l'papillae.

Chì sò l'estructura è e funzioni di l'organi genitali internani?

A vagina, in a so forma, s'assumiglia à un tubu cavu chì l'ogetti genitali esterni è internu cumunicanu. A durata media hè di 7-9 cm. Durante l'attualità è durante u partitu, pò aghjustà, à causa di a presenza di un grande numaru di dritti chì sò stati ridificati.

L'òrganu genitale femminile hè l' utru, hà una struttura molle cumplessa. In apparizione pari una piru. Hè custituitu 3 dipartimenti: u corpu, u collu è u collu. I muri di l'utru anu un capu musculoso ben sviluppatu, chì permette di facilmente aduprà grandezza durante a gravidanza.

Uteru, o tubi fallopi, sò organi emparatu chì partenu da u corpu di l'utru. A so lonzazione righjunghje 10-12 cm. D'ellu, un ovu immubiare si move à a cavità uterina. Semu devi esse nutatu chì in a maiò parte di i fertilizazione hè in i tubi fallopi.

I ovari sò unificati glàndali, a funzione principalu chì hè a sintesi d'estrògens è progesterone. Hè da u so travagliu chì a cundizione generale di u sistema di ripruducazione spessu depende.

Cusì, pudemu dì chì questa struttura di l'organi genitali femminili hè curretta, ma in l'anatomi umani sò sempre pussibuli devjazzjonijiet, chì sò dovutu à l'eredità è di fatturi externu nantu à u corpu.