Uva per l'inguernu

Se ùn cunnosci micca ciò chì pò esse fattu di racini per l'inguernu, utilizate e ricette sottu. Dopu avè passatu un pocu di tempu, puderà ricustruisce i vostri stati cun assai preparati savurinu, fragranti è utili.

Uva u marinatu à l'inguernu senza sterilizazione

Ingredients:

Càlculu per litre bancu:

Preparazione

Per u mariner, i furmagliu di forma oblunga cun una carne fatta mimosa suitarà. Bondi lampi suttili sò megliu per l'applicari à i voce sussegwenti, cum'è quandu si aghieranu ùn sò micca prublemà di mantene a forma è solu crack. Ma à u listessu tempu avemu nutatu chì a densità di i frutti deve a carattarizziunà a varietà, è micca a maturità di a uva.

Elimine a uva di i staghjoni, rinfùtanu beni, pour un momentu cù l'acqua cale è falla. In u fondu di un variceddi sterile staveni un paru di starlets Badjana, a folla di luglio è poi poverà u vasu cù e racini preparati, agghiuncennu dui ciaccini mai in u prucessu.

Fate calduzzà l'acqua cù u zuccheru prima di dissoluze tutti i cristalli è fassi fusti nantu à e fioru durante cinque minuti. In un vaso chinu di racina, piglia l'acitu, è poi piazzava u marinatu cù u zuccherinu. Cum'è avete avà avessi, ùn usamu micca u sali in sta ricetta. Immediatamente u suvore u cuntinuu cù l'ùtre in prevenzione in anticipu, cambie oghje u pezzu, affichendu currettamente per l'esterilizazione è l'abbandunà à cresce pianu.

Preparava u compota da Isabella uva à l'inguernu

Ingredients:

Càlculu per latte 4 litri:

Preparazione

I raghji Isabella sò megliu utilizati per fà compota per l'inguernu. Un aroma assicurante è un gustu riisciutu di baga aiutanu à ottene una misura ideale di sta tipu.

Viaghjate à u trasfurmazioni di e racini, i mo uva sottu acqua corrente, dopu a quale avemu caccià i bachi da elli, anch'elle rinfriscata cù l'acqua calda è lasciate i mancassi. Pudemu oghje annantu à u fondu di cuntenuti sterile, seccu è spedinu à a cima di l'acqua di ebbulenza caliata à frenu. Dopu à quindici minuti, l'acqua hè spressuta in a taverna, misura u so voluminu, è vende circa un vetru di zuccaru per litru di liquid. Furmà u xarru per disolvi tutte e cristalli di zuccherinu è per cinque minuti, dopu a quale aghjunghemu torna in e latte di uva, è aghjustà immediatamente stampati cù stivi. Senza senza fallimentu, avemu arriccà e cuntenienti à appaghjà, trasfurmassone. Hè necessariu di abbandunà e voce in questa forma finu à chì u cooling hè cumpletu.

Gem da uva per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

A melogna pò esse fatta da uva di ogni sorte. Per fà quì, sguassate i boli da i raposhi previamente lavati è i mette in una pienza. Scappiamu un pozzu acqua è mette nantu à u focu. Emeremu a vindetta per sette minuti, dopu à quale hè facilitu di rubà in u filtru, siparendu e tarri è in a presenza di una petra.

Aghjustate, aghjunghje i purcaghji cù u zùccheru è u zuccheroi di limonu è fate per cocchi. Dopu a furia di u farfantaritariu, fogghjulu durante a meza ora, è palesa in cuntenutu stile è sterile , u corku è lasciate per enfilarà lentamente sottu a "coat".

Succu da uva à l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Per fà u zuccaru da u rabidu biancu, hè abbastanza per passà i baga via u spiccatore. A vigna di variità russa devendelmi u so calore à una temperatura di 70-80 gradi è solu dopu chì aduprate u dispusitivu per escece u zuccu. U pruduttu resultanti hè spesu in una puchina, pusata nantu à un pianu è aghjunghje à u gustu di zuccaru granulatu. Dopu avutu fogghiu, fubbe a buccia per trè trè minuti, è poi poveru nantu à i vapuri sterili, stampati cù stivi cocciatu è, cum'è l'altri preparati, a ponemu sottu un "capeddu" di l'esterilizazione naturali.