Ranetki - bona è mala

Questa varietà di manzili com'è Ranetki hè più chjucu. Hè stata sparata per travaglià parechje spezii. A varietà di manzuni Ranetki hè resistente à bassine temperatures è annantu à u fruttu abundante. Questi frutti tene un gustu acidicu, di tastu, ma in comparatorii à l'altri spezii chì cuntenenu un gran numaru di cumpunenti biologichi attivi beneficiali à a salute.

Ranetki - bona è mala per a salute

U vantageurgiu principali di Ranetok hè l'altu cuntenutu di una quantità numerosa di elementi traccia utili. A cumpusizioni di u fruttu cuntene cumpunenti di cumpunenti cum'è pectin, potassu, glucose, carotene, saccharose, vitamini P è C. Grazie à u fattu chì e manzoni sò iperolégeologiques, ponu esse usatu cum'è prima alimentazione per babies, per fugliate patati purci è compoti. Ranetki pò esse usatu per propiu preventivu di e malatie di u sistema cardiovascular, anemia, beriberi . I mancelli di questu sorte accelanà i prucessi metabolichi in u corpu, sguassate trisini. Quelli chì anu interessatu in i beneficii di Ranetoks deve sapè chì a casca di manzili hè usata per trattà e lasioni di a pelle è credenze.

E Ranetki Manzoni, per via di a so utilità è di u grandezza petitezza, sò usati in cucina. Da questi, cunfitturi, cunfitturi è otri dolci sò preparati. Duranti a cucina, sò tutte e coperto in un vasu, spartu cun un servitutu, facennu scrusciu per l'inguernu. I frutti pò esse usatu cum'è rinforimentu per fugliale. Ma ancu di u benefiziu di Ranetki pò esse preghjudiziu à e persone chì pacenanu i malati gastrointestinali. Questu hè dovutu à l'altu cuntenutu di pectin, perchè, quand'elle soffrenu i malatii di l'intestinu o duodenu, i manzuni Ranetki sò manghjatu in quantità limitati è cù cun prudenza.