Deficiency vitamin primavera

Dopu a primavera, avemu un aspettatu felice è piacevule, ma a realtà hè spessu diversa. Hè difficiuli di gudiri di vita quannu hè stata supranava da u letargiu generale, sumerezza, irritabilità, u capeddu hè diventatu è frutti, a pelle principia à scorcia. Tutti issi sintomi sò signali di avitaminosi di primavera.

Causes di a vitamina deficiency

In fattu, chì hè chjamatu avitaminosi in a cumunione di ogni ghjornu, ùn hè micca. L'avitaminosi hè una malatìa causata da l'assenza assicurata in u corpu di una vitamina vitale importantissima, chì ponu esse rimettii assai serii. In u mondu oghje, hè casi impossible di ottene una mancanza di vitamini, solu quandu ùn sò micca simplificatu da u corpu per una ragione o un altru.

In a vita di l'annunziu avemu trattatu cun un antru fenomenu - l' ipovitaminosi , questa hè, una cundizzioni causata per una carenza in u corpu di vitamini è elementi traccia. Hè l'ipovitaminosi chì provoca diverse malati, chì sò particularmente agute in a primavera.

Questu hè naturali, postu chì in l'inguernu, frescu frescu è verbe sò più menu menu in l'estiu. È quelli chì manghjaremanu, cuntenenu micca assai vitamini. A primavera, in ligumi è frutti, anchi si fresca, ma manteneva longu, a quantità di vitamini hè ridutta per mezu. In u risultatu, a diminuzione in u livellu di vitamini è microelementi in u corpu, chì iniziu in l'inguernu, righjunghji à l'uparatu da a primavera quandu sparisce manifestazione passiva-a stessa carenza di vitamina di primavera.

Manifestazioni di vitamina di vitamina di primavera

I sintomi principali di avitaminosi include:

Tutti issi signali ùn anu micca tocanu à tempu simultanea. Queste o altre sintomizzu addipenni dipende quale tipu di vitamina hè micca abbastanza in u corpu.

Allura, vermigliu, scorcià, dermatite, rashes è altre signe di vitamina carenza nantu à a pelle sò più spissu assuciati à una mancanza di vitamina A è B (in particular B2). Anghjul'Amoriu è i zucchiati malatie cicatrisesete indicate una carenza in u primu locu di vitamina C, è ancu a vitamina E.

L'aparenza di vitamina carenza nantu à a fàccia è a pelle pò esse causata da una mancanza di vitamina D. A diminuzione di a quantità di vitamini D, E, A, B2 è PP pruvucà a stratificazione è l'incrementu di fragilità di e unghji è altre signiu di beriberi in manu.

Comu trattà i beriberi?

L'avitaminosi hè una malatie, è deve esse trattu. Molti cresinu chì in l'estiu, quandu una lotta di frutti è ligumi inserisci in a dieta, tuttu passarà per ellu stessu. Spessu, se l'avitaminosi ùn si manifeste n manei o in faccia in forma di prublemi seriu, a ghjente ùn pensa micca à cumu per cumbattà l'avitaminosi in a primavera.

Ma ùn puderete micca lascià e cose da elli. Dopu tuttu, anche cun l'alimentazione ùn sianu micca sempre u cumpiacente necessariu di vitamini è traccia elementi. Inoltre, per acquistà a quantità di vitamini, una persona per mezu di a norma, devia manghjarà à un ogghiu kilogrammi di varietalli verdura è frutti à un ghjornu, chì hè improbabile.

Dunque, cù i primi signali di vitamina carenza, vi tenite un corpu di vitamini. Polyvitaminic complexes sò venduti in ogni farmazia, ma hè megliu se l'scelta hè accunsintutu cù u duttore. A mediu, u cursu dura un mesi, piglià vitamini più megliu in a mattina, potable acqua senza gaso.

Prevenzione di vitamina di vitamina

Per ùn purtà à u principiu di i sintomi, vale a cunzidramentu in avanione quantu per prevene mancanza di vitamina di primavera. Questu hà aiutu à una dieta equilibrata cù l'utilizazione di quelli prudutti chì cuntenenu a vitamina necessaria.

  1. A vitamina A si trova in butter, carotta, beets.
  2. Vitamina B1 - in cereali, prudutti fermentati.
  3. Vitamina B2 - in u furmagliu, u fasgiolu, u scherzu è a farina di farinata.
  4. A vitamina B6 hè u puddastru, a vacca, a fonte, u fasgiolu, a patata.
  5. Vitamina C - rosa bocca, mele, cítricos, u buckthorn mari .

Vitamina hè cunsigliata per vìviri à a fine di l'inguernu è à a primu maniche, ancu in a mancanza di signali di avitaminosi primavera - com'è una meda preventiva.