Ioga in casa

Avete vistutu da una doccia di documenti about various asanas of yoga, leghjite un munzeddu di libri nantu à a filusufia è a tecnulugia, ma l'avè micca pruvatu quale hè yoga nantu à a vostra "pelle". A vostra salvezza hè u yogghiu in casa, chì in una banda hè l'opzione più baziuna, è da l'altra banda hè solu impussibile.

Dopu avè stabilitu l'ugettu di maestru di i exercici di yoga in casa, affruntate a so grandezza di resistenza di e maiori pruduzzioni di a casa. A fine, u pianu di fà ioga in casa - ferma un sonu surrealista.

Se tu pigliate in manu è scurdate di cura di 15, fermanu diversi reguli di ioga in casa:

Eserciti

Avemu suggerutu chì avete un cuntestu curtitariu di hatha yoga in casa.

  1. Pusà in una pusizione cun cómoda, perchè u pesu di u corpu spese à l'ossi di l'isichiu. "Stretch", i buttiglii, u polu è di l'impadronite sò chjusti, i bassu i raspenti à i nostri genigliu. Facemu una rotation rotaghja in u spalle, stendi nantu à a curona, inhaling and exhaling - aghjustemu a nostra vista. Fighjemu, si sintia a furmazione.
  2. Oculta i nostri ochji, avvena à u entrenamentu cumuni. Circular rotation of the head - cù una ispirazioni a volta a testa, in l'exhalazione, a testa avanza. Facemu di rotazioni di amplitude massimu. Femu 4 rotazioni per ogni upposta.
  3. Pettite e mani in u lock, pull it up. I spaddi sò abbrazzati, l'coccita sottu, si stende finu à testa, dopu à u dirittu, da then man.
  4. Aggheroi i nostri mani darrì di i nostri back and do a lock. À l'exhalazione, andemu finu à u percorsu, e mani scimi in altizza.
  5. Struisce i spalle, traspremessi i nostri braccia davanti à noi, cullate i raspenti in u lock, turnate e mani in exhalazione, cun una inspirazione. Avemu 7 volta, dopu cambiassi e mani.
  6. Pigliate i peri, avanza i stretchjutu (sìammu nantu à l'ossu di l'ischium), simule i passi passi avanti è di ritornu, cumu si cammendu in piena cun u bacinu. I peri erani relaxati, aghjustemu a circulazione in li cosci.
  7. Mani fiaschi in u pavimentu, i stesi di i peri, cuminciamu à cumpressione i pezzi, dopu unclench. Fà stu sercitu cù a forza maxime, i petti fighjate in braccia, toccu solu i tacchi.
  8. Oghjeu i pane allargate in un cercolu in un e l'altra banda.
  9. U periculu righitatu hè intricatu à u ghjinochju, u calcariu à u ciancu à u buttigliu, a riga di l'uppu hè stesa finu, i ghjinochji di e so ghjambi. Aggiuggiamu a perna upposta, per dàcenu in u ghjinochju, messe e mani in daretu, trasfiriu u pesu di u corpu per elli. Lentamente subvencia u ghjinochju ghjucatu da u pianu, sighendi da a vittima di u ghjattu righitu senza liberu. À l'exhalazione cullà un ghjinochju, nantu à una ispirazioni, avemu ciaffi. Avemu capimatu 7 volta, cambià e nostre peri.
  10. Cunnisciamu i peri in fronte di noi, si righjunghji senza mani in exhalazione.