U cuncepimentu di u fertilizante

Per fà cultivà i cungii vole à avè una carne di dimora dipende è una pilure forte. Ma questu ùn hè micca tutte ciò chì a crescita di cuniglia dà. I jardinieri cunzignati recomandanu cunzuri cunigliu cum'è fertilizante.

Puderaghju a puddicinu di cunigliu cum'è un fertilizante?

In fatti, ùn hè micca solu pussibile di cunvalazzione di u rigalu in leone, ma hè ancu necessariu. Stu fertilizante unicu diffèmanu di a vacca solitaria o equitu cuntenutu equilibratu di nitrogenu, potasio, magnesiu, è ancu acidu fosforicu. Inoltre, u cuntenutu di ste sustegni hè assai più altu chì in i tipi di fugliale più chjucu.

Un altru puntu forte di l'adopru di frutti di cunigliu pò esse cunsideratu l'assicuta assicuranza di e verde, chì era manghjatu da un animali domesticu. Questu significa chì nantu à i vostri camari ùn pò micca temerà l'apparenza di una tapita grassa di e male.

È micca solu. Se ci parramu di ciò chì hè ùtule di rabbiti uttellu, si dettu chì, ghjillaghjeri chì anu u zingu di cunigghiu, hà dettu chì u tarrenu era friquenti è affucatu.

Cume a manure di cunigliu?

A maiò parte, a litter litterature di cuniglia apposta è pruduttu sò utilizati per e seguenti azzioni:

Semu deve esse nutatu chì a litter litterature ùn hè micca usata in forma fresca fresca. Conti in a so cumpusizioni Urea, Ammoniu è Àdichi purtanu a morte di i vostri pianti. Utilice e excrementi ravaganti in una forma secca o liquida.

In liquidu, u puddicu di cuniggi hè un fertilizzante sante pè i letti. Hè struciatu di u superlativu di u liquid si hè prestu cumu seguitu: un kilogramu di littera hè spressu in 10 litri d'acqua, mischju misi è insistia per 24 ore. Per ogni metru quadru, pudete applicà 1,5-2 litri di fertilizazione addizzjonali, micca più. Attentu à ùn esse excedente, perchè micca per creà tomba o pepini.

Sì avete a paura di dannà i letti, ùn hè sensu per penserà se un fugliale di cuniggi pò esse usatu per scavà. U demagrazzi maturu hè seccu è mozzu à u polu. Dopu questu, hè spargugliatu nantu à a superficia di a terra à una rata di circa 100 g per metru quadru.

I Floristeri utilizanu "boli" secchi com'è un vestitu di culore di casa. Un tali «bola» hè spressu in 1,5-2 litri d'acqua è insistia per 24 ore. Per irrigazione, a suluzione riflette hè dilujata 1:10 è reginu micca senza periculu.