Bruciati francesi - cultivazioni

Assai ghjardinari anu da esse interessatu à crescenu nantu à i so terreni privati ​​i frutte di Bruxelles. Dopu tuttu, in i venditi vende solu in forma congelata. Hè a cultura vegetale più nova di a famiglia di col. In casu altri varietà di colti anu a furmazione di colti, i frutte di Bruxelles sò prisentati in forma di un troncu longu cù un cuddaru buffu. In tuttu u longu di u zogliu hè studded con capelli strinciati micca più di quattru centimetri di diàmitru.

Bruxelles: u pianta, u grow up è grooming

Quandu i frutte di Bruxelles si sò piantatu di muderni, devendrà cultivatu in anticipu. Versu a fini di marzu - prima d'aprili, a simenza sò stati. Per u so cultivamentu, un baladecci u viticulu quatu hè adattatu per furnisce u livellu di temperatura optimale (à a notte - 6-8 gradi, in u ghjornu - 18-20 gradi). Mentre a sementi ùn anu micca rimessu, a temperatura ambientale deve esse 2-3 gradi. Oghje nantu à 3-4 ghjorni poverete vede u primu fiori.

Per i grannii di simplicità, pudete aduprendu speziarelli sputichi o cubi. Sè pezziunate in una casula, a distanza trà e fila hè stata almenu 6 cm, trà i sementi - almenu 3 cm. À u stessu tempu, sò chjusu à una prufundità di micca più di un centimetru.

I Chjovi, sò sempre regulati, alimentati cù fertilizzanti minerali (urea, superfosfat). Hè impurtante ancu di vetlà regularmente a stanza induve si stanu a pianta.

Quaranta cinque ghjorni dopu à cultivà e sementi, i pianti sò dived.

Cumu cresce a surgentazione di Bruxelles?

U col addiventanu megliu in loamy, terra débilmente àcid, chì devenu esse arricchisci cù l'orgànicu. In a terra àcida, ùn sarà micca sviluppatu.

Prima di credi un sprugo di Bruxelles, avete bisogna à preparalli a terra. In solitu hè fattu in u vaghjimu. In u locu di a suppostusilla di rippu, u chinu hè fermu liberatu, digeritivi è l'abbinici orgànichi è minerali sò intruti: superfosfatatu, fertilizzanti di potassiu, pururu o turf. In a primavera, a terra hè allughjata novu è fecundata cù urea. Dopu à quessa, u territoriu ci deve adupiratu. È solu dopu chì pudete aduprà a forma di lecho.

Se ùn avete micca u tempu di pruduce u fertilizante in u castagnu, pudete fà in a primavera, quandu avete bisognu di cavallu. U fruttu di colti di Bruxelles si sò piantati in u terra aperta in prima di maghju. U schema di piantazioni seguente hè stata utilizata: trè à cinque pagine in una sezione di 60 à 60 cm.

Siccomu a col Bruschetta hà una longa stagione di staghjunamentu (160 ghjorni), dopu in u fiate puderà plantà altre ligumi, per esempiu, cucumari o prugne.

Una volta à settimana, a pianta hè furnitu cù un fertilizzante chì cuntene nitrogenu è fòsforu in proporzioni ugguali.

I sprouts di Bruxelles necessitegenu regulamentu regula, preferibile bè acqua.

Perchè a colti hà rivelle ghjunti, parechje volte, bisognu à avè avutu abbattutu. Inoltre, per furnisce l'accessu à l'aria à i radichi hè bisognu di cuntinuà a sofferta a terra.

Puderanu a verra si pò esse in uttrovi è finu à a cascata. Per fà quì, cumenciu per sperà u cullocchiki più grande di più, mentre chì altri anu riunitu.

À principiu di Novembre, tuttu u cummerciu restu hè coltu da coltu. Quandu i ghjàllichi sò permanente, hè necessariu di cutà a pianta à u collu di a radicali, sguassate e foglie è u budu apicu. L'adultu è micca micca assembleu kochanchiki deve esse tombu cù u zizianu, perchè pudereanu durate più (quattru misi).

Bruciata di Brussell hè una pianta senza pretensione. Dunque, a cura di i so ùn pò micca pruvucarà u prublemu. Ghjè per forza per crecià ancu un jardinero novu.