L'acqua di uva

Uvasu pò esse vistu in quasi ogni tarritoriu di e regioni induve l'inverndu è l'estiu ùn sò micca severi. I so boli ùn sò micca sola sola staggiunatu, questu, in forma prima, ma ancu utilizatu per fà vinu , sapè è compoti. Principianti in u crescente di uva ùn anu micca cunnisciutu tutti i pasculi di cura è facenu i sbaglianza chì generalmente averanu a vendita potenzale. Per esempiu, cuntene una prucessione impurtante quant'è regu. Vi parvaraghju cusì cun l'acqua propria di u racini.

L'acqua di uva - sì o micca?

Parechji ghjardinarii chì creanu uva crede chì, in generale, ùn hè micca necessariu di acqua, perchè pò cretà è duverà fruttu senza stu procedimentu. Stu puntu di vista hè ghjustificatu. Infatti, a pianta hè cunzidiratu com'è una cultura resistente a seculu. Uvizzi adulti anu un sistema radicali impenitatu è putente. Puderanu prufonda in u locu è assume l'umidità da i so taglioli più chjucchi. Ma in fattu, a pianta risponde à riabilizà cun un criatori eccessivu è pruduce. In ogni casu, hè impurtante cunnosce quandu o quandu si manca.

Riuzzu a uva in a primavera

In a primavera, prima di l'apertura di l'ochji, u so rikkizzioni di i riducazzioni di l'umidità (da accumula l'umidità in u locu per a vegetazione) hè prodotta, chì hè creatu per aiutà à penetrà l'acqua à una prufundità di un metru è metru. Allora in a siccità di l'estiu, a racina chenechjanu l'umidità, chì ùn sò micca seccu micca solu. Per queste mètudu, in u cìrculu di truncheghjule, i cracu e trinchise sò pruduciati, induve u regu hè fattu dopu cun un metudu di gote. Pudete, per esempiu, mantene una mangue è ponu annantu à l'acqua per un caprettu, perciò chì ogni goccia hè ingressu è surtite in a parte di a terra induve l'arrabbiarii di u racini si trovani, in quantu chjapputu. Tuttavia, fate cura chì questa misura hè necessaria in casu chì in l'invernu era pocu è ùn ne era neve in tuttu.

Uva di uva in veranu

À l'estiu, se ci hè una precipitazioni sistematica, ùn hè micca necessariu di regola di u racini. Un'altra cosa hè chì l'estiu hè ardu. Se parlemu di quandu l'acqua di a uva in u calori, dopu u prucedimentu hè necessariu dopu à a fioritura è in u riposu di raghji per sustene a vegetazione. U riarmenti speciale hè impurtante in u giugnu è di lugliu per i variità di vechji. In quantu à varietà migliure è tardi di riunioni, anu aghjustatu à l'agiu. Tuttavia, tenite in mente chì pocu prima di cugliera di l'umidità ùn deve micca bisognu di cultura, altri i gruppi analizzaranu.

In quantu à l'appacià l'acqua di uva à l'estiu, hè ottima d'utilizà circa 50-70 litri per arbustulu adultu sè stessu. Per terra solosa, utilice 20 litri più. Doppu l'acquessi, u pianu nantu à u zucchero hè coperta cù u pezzu.

Riuzzioni di uva in u vaghjimu

Late fall hè ancu realizatu riabilimentu di acqua di recarga. Hè da esse fatta se u vaghjimu era seccu. L'acqua hè necessariu per assicurà chì in l'inguernu in u terrenu micca umidificatu, ghjiornu profondati ùn penetrendu micca è ùn nè micca dovutu i radichi di e racini. Sì ci eranu chjamati, ùn ci hè bisognu à l'acqua.

Dopu e ripie di uva

À i pianti giovani, a cura hè un pocu diffirenti. Cusì, per esempiu, se parlebbe cusì à l'acqua di e stagni di uva, hè impurtante chì u territoriu hè una picca ligera. Cumprimentà hè periculosa: l'arburatura cumincianu à pudete, è u manghjà ghjuntu. Quì u reguli "spessu è questu è da" travagli. Questu significa chì u cuntinuu cù esurtazioni hè umita una volta cada 10-15 ghjorni cù una piccula quantitatiu d'acqua.

Hè necessariu di dì quarchi parolle di cumu pruducerà l'acqua di e piante di uva. In u primu annu di a vita, l'arghjentu hè impurtante di richeriu è sviluppà un sistema radicali. Siccomu i razzii di i pianti di ghjuvanotti ùn sò micca situati nantu à u prufundità, u riavulu hè realizatu in u pitbullamentu. Per questu, una pala di 20 cm da u troncu hè fatta in un circhiu da un cìrculu, chì hè diventatu da una quantità di acqua.