Portulac - pianta è cura

Unu di l'annulazione più amatu di parechji horticulturi hè u portulacu - una pianta crescente cù petite fiorite di tutti i culori di l'arcittu. In apparizione, u portulacu s'assumiglia à un arbulu chjaru, chì l'altitudine ùn sia micca solu di 15-20 cm, è e so fogli alla parevanu aghjunti. Ci hè cresce cusì veloce è densamente cose à u sughjettu cù i so puntelli, chì in u populu cumuni era chjamatu semplice «rug».

In u cartulare, u genus Porlaca hà di circa 100 spezie vegetale, ma u più famusu hè u terri perlatu-bbonu, chì si fa riferimentu à l'spezie ornamentali di grande fiore. A principale di sta pianta hè chì cù u caprettu di ghjocu vicinu, cum'è s'iddu s'ammurdau per a notte, è in a matina aligate l'ochju cù a so fiore spluttenti brillanti. Inoltre, spessu in i giardini, ci hè un melieste maliciosu, un giardinu di porcellana , chì pò esse diventà rapidamente un veru disaster in l'area suburban. In ogni modu, deve esse nutati chì i zucculi è i ghjovani foglie di sta pianta cuntenenu una quantità enorme di vitamini, proteini di facilità digeribili, microorganisimi è caroteni, per quessa hè spissu usatu per a preparazione d'insalati, zuppi o salsi.

Sì vi sò fascinatu da sta pianta ornamentali, ma ùn sapete cumu pudete cultivà u portolacu in a vostra residenza estiva, allura u nostru articulu hè particularmente per voi!

Portulak - funzioni di cultivà, cultivazioni è cura

A prumuzione di a longa è longu di a splutazioni di a porta hè luminosa, u sole di u sole, cusì per questa pianta si deve esse elettu i posti più aperti per u duminiu. In quantu à u tarritoriu, u portaloque hè unu di pocu assai pianti ornamentali chì si sentenu grandi nantu à e paesi diffirenti. È se u tarritoriu hè riccu à nutrijenti, allura u fiore simplicamente ghjochjarà à custruisce a massa verde è ùn farà mancà cun l'abundante fiuritura.

Cuscense per a pistilenza hè più cà simplice. A prucedimentu di l'esistenti, hè pussibule di attraversà a conclusione, chì a pianta ùn sia micca necessariu un vestimentu superiore. Inoltre, u portolac ùn hà micca bisognu di esse cutatu, trasplantatu, è parechji pesti è di e malatie ùn sò micca terribili per ellu. A questa pianta ornamentale cadeva in amore cù a terraniu, hè abbastanza per pruvà un regnu moderatu è regule è a trasmissione puntuale di e male .

À l'estiu, a ripruazioni di u lucale hè per esurtazione o divizzione di l'arbulu, ma più spessu hè cultivatu da e zitelli.

Quandu è cumu suminà i porti?

A causa di u fattu chì e zitelli germinate bassa poveri, u pagliaghju hè sopra à u principiu di marzu. Per fà questu quì, u primu ghjurnale habitu, chì deve esse sbagliatu è umiliatu prima di siveramentu. I sementi anu da esse distribuitu nantu à a superficia di u territoriu ùn hè micca troppu densu, unipochi pressu in u pianu. Dopu à quessa, u cuntinuu cù e richiamassera debbuli è cuparti cun un film o vetru è ponu in un locu illuminatu. È quandu i primi rimeri apparùranu, u refuggiu pò esse spusatu. Semu devi esse nutatu chì finu à chì e surgenti crescenu e, finarmenti, rinvinte più forte, ùn l'acqua micca, spressa solu cù un spray.

Circa un mesi dopu, i pianti ci anu dettagliamente immersi in cuntracenti separati. Aiutra, prima di l'iniziu di u clima cálido stabile, a pianta deve esse guariscenza in un locu chjaru assolatu è bè boni.

Cù l'iniziu di i ghjorni in calore, a catena hè stata pianta in terra à un locu permanente in u giardinu. Per fà a pianeta fàcili per trasfirimentu u trasplante, questa prucedura hè megliu pruduttu in u duminiu o ghjornu a notte. A piantazioni di piantini hè necessariu à una distanza di 10-15 cm l'una di l'altru, perchè andonu prestu in tuttu u spaziu vacanti. Immediatamenti dopu à u trasplante, a pierculace deve esse acquafendu cum'è seccia, è quandu u fiore finale alcune à l'arradichera in u to giardinu, a regione pò esse ridutta à un minimu.