Ovinne cù i so mani

U principalu vacanze annu - l'annu novu - inganzabilmente avvicinamenti. U prossimu, u 2015 hè l'annu di u cordellu bonu vistitu. Parechje circate di decurari la so casa à a vigilia di i vacanze cù u simbulu. È hè assai crescita si ci hè un desideriu è l'oppurtunità di crià sti maraviglii maravigliate innanzu, attraendu i vostri figlioli à travagliu interessanti.

In questu articulu cun cunsiderà 2 varianti di a fabricazione di l'ovinne per i so mani: da u sentu è da un filu è crocheting thread. Eppuru l'apprezzate bè l'àrbulu di Natale è a Table d'annu.

Felt ange cù i so mani

Cusì, pruvate di cusì una pecura primo cun l'aiutu di a classa simule simplificada.

Per questu ci hè bisognu:

U patronu di una pècura hè a più elementaria. Avemu bisognu 1 dettagliu di a testa, 2 rinfrescanti per u fustu è 2 picculi rotuli per l'espiranza. A capu di l'arboru hè cutucatu nantu à un fugliatu marrone scuru, nantu à u "latte funnulatu" aghjustò u fustu, è da u biancu sentenu cut toe l'ochji.

In u centru di a parti di u rasmentu, applica una gota di cola è pegà à un di i detti di u troncu. A cima di u fogghiu hè struta cù un filu marronu da una costura cosita. Ùn avemu toccu toccu u gricchi - sò attraversi aleatorii.

Ochji fugliate nantu à a testa, facendu un filu fiatu in u filu "Knot francese" in u centru di ogni ochju. Purtemu li gammi di u cordellu, furmendu di pezzi di filatu,

U filu, attaccatu cù un arcu è piuma cù un ovu, hè attaccatu à a cima di u ghjocu - hè un pattore per chì u ghjocu pò esse colpi à l'arburiu di Natale.

E duie e parte di u troncu sò uniti inseme, scrivintendu e so velli cun un fille beige. Partemu da un pezzu per u farfantaramentu (sintepuh o holofayber). Dopu l'embacchiu, avemu finamente ghjustitate a medite.

Quessa l'anziana costata da u sensu diventerà una splutazioni maravigliosa è aghjunghje comodità à u vostru internu festiu.

Ovella fatta di filu cù filatu di filu

L'altru opzione, cumu fà una pècura cù i so propria mani - viaghja u quadru di filatu di cobre è di pulita cù filari di lana. Questu pecuri mi piace assai piacevule, pò esse mette in ogni superficie o suspesi.

Per fà questu, hè bisognu di un grosje di filu di cobre di 1,5 mm, u suvore da champagne o di un flotador di pesca per a testa, a cola "Moment Crystal", i filamenti di iute, filatu biancu è biancu.

Prima, pusemu a forma prisenti di u futuru capu di l'agnellu, pozzu perciò cù un filu chì serà u corpu, dà a fini di u filu è fiscale per ch'ella ùn manca. Scudemu raccugliate da parechji piezi di filatu. Saldore a peri à u corpu è ripiglià u corpu di sputinu è u torsu di e futuri pecuri.

Emprèndusi cù a fila negra. Per fà quessa, prima cola a punta di u filu à u locu duva u nasu sarà. Cumplementu - cun prudenza, in una cappella avemu allurzatu a testa, sparghjendu una strata fina di cola u locu duva u filu passà. Avemu acquistatu à u mezzu, rimbianu a fila, facemu a stessa da a cima di a testa.

Quandu u capu hè prestu, viaghjate à u viulente di e gambi: afficheghja i loidi in i so fini, dissemi u filu di cola è fugliassi. Dopu quì, torna à plegà a fini di u filu, torna sulcusata tutta a cola è un furmulinu di una altra capa di filu. Quandu tutti i membri sò impannillati, avemu digià passatu à u troncu, trà di a cuscuzia cù a cola.

Eve di l'agnellu sò fatti di clips rocciosi ordulari. Lubricate cù cola, mette cù un filu, dà a forma desiderata, torna torna copre cù cola è finalment mette cù un filu nottu. Trascendu i chjusi minti di i clips, cù e so ore sò attaccati à u troncu. L'arragghiunati sò attaccati à a testa, dopu avè messu incircunda i maniche di u supergliu.

La lana per l'agnellu hè fatta da quessa: aghjustanu un fille di la strata angulata cun un pianu restu (circa 1,5 cm d'amande), piglià un latu cù un filu ordinariu, avemu chjappu u latu oppostu cù un cutidianu - avemu un munzellu amu. Tali ghjiatti necessanu assai per a ocultarli tutti u corpu. Guariscenu u corpu di corbu cù raccuddi di lana bianca.

L'ochji di l'agnellu sò fattu di agulla cù pilami nantu à i punti. I palesanu in biancu, scuprite l'aluminii. Dopu avè accurtate à 1 cm, inseriu in a testa. L'annu di miraculu di l'annu, fatta da e so mani, hè prestu!

Inoltre, pudete fà una Tilda d'ore .