Tivat Salt


In u Montenegro hè un riserva naturali unicu, chì hè cunsideratu unu di i principale attraversu di u paese è hè chjamatu Tivatska Solila. U so area hè di circa 150 ettari.

Ciò chì hè interessante nantu à a riserva?

Hè situatu à 10 km di u centru di a cità di Tivat nantu à u situ, induva in u Medievu erani i minimi di u salinu. A sal es istrattu fù apprezzata in una par cù l'oru. Solilah era cunsideratu una piccula fitica per i paesi vicini, chì tutti i tempi tentavanu cunquistà questu area.

Quandu u salinu cadiu pricatu, hà dettu esse minatu, è questu locu fù sceltu per i avutri migghiori lucali è migratorii. In altu, sò 111 spezie d'occhji. Hè veru, questa figura hè apprussimata è pò esse diventate in parechji anni.

In u 2007, Tivat Salt hè statu ricunnisciutu com'è una zona di conservazione ambientale, chì appartene à l'Organizazione Internaziunale per l'Essa è l'Osservazione di l'Occhji (IBA). In u 2013 a riserva hè stata inclusa ind'è a lista internaziunale di umidi. I piani di l'amministrazione cumunali per u sviluppu di u turismu include a creazione di un parcucciu ornitològicu quì.

Stu territoriu ferma un significatu archeologicu impurtante. In queste parti, i scientisti scupreru prodotti ceràmichi grechi è romani. A so età data di u 6 ° seculu aC.

Habitanti di a riserva

In Tivat Salt, una varietà di vegetazione mista. In u terramu swampy, l'arbureti, i lichini di lattichi è i fiori cultivate, chì cusì attrae uccelli.

U Centru per a Prutezzione è a Studii di l'Occhji in Montenegro hà truvatu chì 4 spezie d'abiche vivenu permanentamenti in queste parti, 35 - solu invernu, 6 - nest. Hè assai raru è ancu espécime in viulenza, per esempiu, beccaccore, mare falcone, cormorant javanese, sandaga, flamingo cumuni è a crane grisa.

Questa varietà di panii faciu u parcu un postu eccezziunale per osservà. Ci hè ancu 14 spezie di rèttili è anfibbesi, 3 chì sò in prossime di extinzione.

Quandu è cumu visitate?

U più tempu di visità hè di dicembri à maghju. In questi messi pò vi u numeru massimu di i so abitudini emplati.

A purtata à u territoriu di Tivat Salt hè liberu. Per i vitturiti sò stati viaghji turistiche speziale, da quale hè ricunnumandatu ùn pudè scambià. In a riserva hè impossible:

Quand'edda andate di un viaghju, ùn ti scurdate di portà un bonu paru di binoculi cù voi per vede megliu l'acelli è i so pollitti. A strada, in u sughjettu di u salottu lucali prisintetivi e belli ritratti sò uttene.

Cume accade à a riserva?

A riserva hè situata trà a penisula di Lustica è l' aeroportu , da quale pudete camminà à Tivat Salt. À l'intremitu, elliute a direzzione da l'uveru è andendu à i corsi, i viaghji in tempu di cunducta.

Pudete ancu avè à a riserva cù l'autobus di a cumpagnia "linea Blu" o in un carru pagatu per a magia da Jadranska magistrala, a distanza hè di circa 10 km.