U Museu Oceanograficu di Monaco


U Museu Oceanograficu di Monaco hè una di e più famose istituzione scientifichi naturali in u mondu. A so cullaria hè stata riflette per più di un seculu è apre u visitatori u mondu di l'oceani è i marì in tutti i so ricchezza, bellezza è diversità.

Storia di u Museu Oceanogràficu

U museu di l'Oceanografiche in Monaco hè stata creata da u prìncipi Albert I, chì, in più di u capu di u paese, era ancu un oceanographer è investigatore. Passava assai di u tempu in l'oceanu apertu, studiau a prufundità di u mari, cullighjate specimeni di acqua di mare è e mostra di fauna marina. À u tempu, u prìnciru furmò una immensa collezione d'artifacti marini, è in u 1899 cuminciò à creà a so prupietà scénica - u Museu Oceanograficu è l'Istitutu. Un edificu hè statu custruttu vicinu à u mare, chì in u so splendore architecturale è u splendore ùn hè micca inferituu à u palazzu, è in u 1910 u museu era apertu à i visitori.

Dopu quì, l'esposizione di l'istituzione ùn hè statu solu ricustruita. In più di 30 anni, u direttore di unu di i migliori musei in Monaccu era u capitanu Jacques Yves Cousteau, chì hà fattu una enormi cuntribuzione à u so sviluppu è ricuminciò i so rapprisentanu di quarantina di quasi tutti i mari di u pianeta.

Struttura di u Museu Oceanogràficu

U museu maritimu in Monaco hè enormu, hè pussibule à cammarà cù u mondu di l'acqua sottuvanti recretamenti tuttu u ghjornu.

In i dui piani sò sottu sò sottu aquariums è grandi lagunas. Vivenu circa 6000 spezie di pisci, 100 spezie di corallo e 200 spezie d'invertebrati. Ùn scurdanu di u tempu ghjocatu cù culore, diversu in pesce di grandezza, cavalli di caccia di mare è eresii, pulpose misteriosi, langosterii enormi, boni tiburoni è altre spezii micca esotesi di a fauna marina. À pruprietà intornu à l'acqui, sò i pillettes cun una descrizzione di i so abitanti, è l'apparizione sensoriale, cù quale puderete truvà infurmazioni detallati nantu à elli: duv'elli viranu, ciò chì manghjanu è ciò chì hè spiciale.

Un orgogliu specialu di u museu hè a laguna di piscinu. Hè un pezzu cù una capacità di 400 mila litra. Questa stampa hè creata in supportu di u muvimentu in contru à a distruzioni di i marbre. Hè tentatu dispelisce u stéruotipu nantu à chì i tiburoni sò mortificati (menu di 10 persone per l'annu), in fattu, ancu meduna (50 persone annu) è mosquito (800 mila persone à l'annu) sò più periculosi per l'omu di i marrachi. In questa campagna, pudete ancu puru patronzii di i tibloni, da ellu riceve emozioni è impressioni incredibili.

In u duminiu dui piani sò parechji ghjesgi in u quali ci anu scarabeci è scheletri di pezzi antichi è d'altre animali marinu, è dinò l'espezie chì sò stati extinti per a culpa umana. Imagine a vostra imaginazione in u museu di Mònaco exhibe ballenas, polopti è ancu i sirene. L'esposizione sò stati sviluppati chì mostranu ciò chì succederà se u equilibriu naturali di u pianeta hè disturbatu. Fighjanu à a ghjente di pensalli è cura l'ambiente cun più cura.

In u museu pudete vede furmazione didattici, strumenti e strumenti di i tecnulugii oceanographici, sottumarine è i primi svegliu di scuntura.

E, finarmenti, quand'ella risuscitatu à l'ultimu terre, vi vede da a terrazza un magnificu vista di Monaco è di u Côté d'Azur. Ci hè ancu l'Isola di Tortul, un prugramu, un ristorante.

À a sortida da u museu pudete cumprà libri, jucà, imette, piatti è altri prudutti à u tema marinu.

Cumu fà ricerverà u museu di l'Oceanografiche?

Siccomu l'anticu Monaco, induve si trova u Museu Oceanograficu, occupanu una spaziu petite, pudete truvà ghjustu cù u mari. Hè vicinu à u Palazzu di u principiu . Avete bisognu à traversu a palazza di u Palazzu , induve i signe chì vi aiutanu à sceglie a direzzione bona.

U museu travaglia ogni ghjornu, solu per i Natale è i ghjorni di u Grand Prix di Formula I nantu à a traversu Monte Carlo . Pudete venerà di 10h00 a 18h00 da uttrovi à marzu, d'aprili à ghjugnu è in settembre ghjunta una ora più longa. In u lugliu è l'aostu u museu accetta i visitori da 9:30 a 20:00.

U prezzu di ingressu hè di 14 €, per i zitelli sottu 12 anni - duie volte più prezzu. Per addevuli d'età 13-18 è i studienti cresce u museu cresce 10 €.

U museu di l'Oceanograficu hè specialtamentu una visita si viaghja cù i zitelli. E per elli, è per voi, imprese fabulosi è cuncetti novi nantu à u mondu sottudu di u nostru pianu è garantitu.