Eserciti per a cinta di spalla

Pensemu à e nostre spalle in dui casi. U primu hè un prublema cù e articuli di a cinta di spalla, ancu di a spina cervicali, chì hè diretta direttamente cù e spalle. U secondu hè fatta dipositu nantu à e spalle, chì ponu spona ancu a finezza perfetta, aristocrática di tutti l'altri parte di u vostru corpu. In altri palori, cercu circà esercizii per a cinta di l'ombreore quandu viaghja di malu fisicu o insatisfacimentu cù l'imaghjini in u spaziu. Chì, cum'è aveti, hè fundamentalemente incorrectu!

Parechji donne chì portanu un modu di stilanzare in modu di salute , eserciziunamenti rigulari, trascuratori di l'esercitazioni per i musculi di a cinta di l'ombra - ùn caccia troppu tempu per passà, hè megliu per pressione stampa. Hè per quessa chì u numaru di e persone chì anu soffrenu i malatii di u sistema musculoskeletore s'incabalza senza cuglietta.

E spalle, cum'è l'altri parte di u corpu, esse bisognu di i nostri sforzi per l'ubligatoriu stessu, ùn puderebbe micca utilizate solu quandu avete bisognu à portà paesi alimentari. Avemu digià stimatu a vostra cuscenza, ora ùn ferma solu à risurrezzione è à rializà cun noi un settore d'eserciti per a cinta di spalla.

Eserciti

  1. Stremu e mani in fronte di noi à u nivellu di u focu, stendu i nostri debbiti. À l'exhalazione, facemu un forti tiratore cù i nostri debbiti per stiornu, i compressi in i pugni per inalà. Scopre à un passu lento, è in una manera dinamica veloce è dinamica, senza scurdà di respira. Questu hè unu di i migliori esercizii per a cinta di l'ombra, perchè cresce è trainsu i biscelli è e mani.
  2. Cuntinuà a stesezione di i dete annantu à l'exhalazione, avemu spianciatu i nostri mani à u cantu. Avemu travagliatu cù e mani cù i mani enormi aperti.
  3. Fixemu e mani, è li tirava fora. Fingers cusì impastatu, veramente estensanu i fille di mani.
  4. Dighjà i nostri braccia in i coddi, avemu apertu a nostra arme cum'è l'exhale, cum'è si prumuviece u muru cù i pincini, riparazione di a pusizione di i braccia disposti.
  5. Avemu sviluppatu i pincini, palmi di ricerca, realizammi rotazioni cù e mani nostru è avanti.
  6. E stancianu e so mani cù e so mani, seguitamu a rotation in un cerculu.
  7. I raspetti sò vultatu nantu à l'articuli, avemu intricatu à l'omopuli è pruvate à cunnette e mani in u spinu, senza abbassivamenti, sottu à u liveddu di u spalle. L'esercitu hè adattatu per prumove a cinta di spalla, chì questa tipica di statica sempre stimulatesu u corpu per cunsuma una gran quantità di calori .
  8. Bassa i mansi cù e mani finu è turnate a manu, ritmosciamu i spaddi, facemu un turnu cù e nostre spalle. Arregistramentu a tensione in i spalle, poi tira i brazzi di u fondu pianu, senza rumpia a striscia in a cinta di spalla.
  9. Pruvamu a cuncettarici dui pulcarius nimu - i tirau cusì per chì a so pusizioni relative à u pittore hè uguali à l'angulu right.
  10. Ligami u raspenti in u lock, tilting the head forward, fixe a pusizione.
  11. Fighjavi i nostri mani, vultatu i nostri spalle un ritornu.