Chì ùn pò micca esse fattu cù a menstruazione?

Uni pochi ghjorni prima di l'iniziu di a menstruazione per a maiò parte di e femine sò carattarizati da sensazioni desaggianti. Questu è malu fisicu (etere, pulling a sensazione in l'abdomeni inferjuri, fatigue, drowsiness), è culpèvuli senza causa di l'altri, è irritabilità. U cambiamentu di u fondu hormone hè una donna cusì vulnerevule è vulgari chì vogliu piglià tutte e pussibulità e mette in manera preventiva. È per questa hè necessariu di sapè quale hè pussibule è chì ùn pò micca esse fattu cù a menstruazione, per ùn scorsequassi a cundizione generale.

L 'aspettu fisicu

  1. U corpu femminili hè debilitatu durante a menstratura due per a perdita di sangue. Qualunque attività fisica pruvucà un incrementu in i secrezii. Hè per quessa chì ùn pò micca curru in intervalli di ogni ghjornu, fendu un media è ancu di ballà. Sì i stresses fisici ùn ponu esse evitati in questu piriu, appruntate pè a sicura (tamponà, gasche) cun un altu gradu di assorbenza.
  2. Molti donne ùn sò micca capitu perchè ùn puderebbe bagnate cù menzemi si i tampuni risolanu tutti i prublemi estetichi. Quandu menstruate u cervicu hè una apertura ligeramente aperta, perchè i patogeni, abbastanza cuntenuti in l'acqua, pò penetrenghja facilmente in a vagina. Hè per quessa chì l'acqua in una tina è in tutti i corsi di l'acqua deve esse rimpiazzati cù una scatula. Harmu da a pruduzzioni ùn hè micca, è di pulizziunità è un sensu di freschezza sò garantitu.
  3. Ùn visite ancu saune è bagni. In più di prublemi cù infizzioni, e altitudine temperature in sti stabilimenti acchianà a circulazione di sangue è, per quessa, pruvucari una gran perdita di sangue. Hè per quessa ùn pudete micca bagnone di a menstruazione, sopratuttu se a menstruazione hè accettata generale per securità abundanti.
  4. A stessa ragiunazione mette spicca è perchè ùn pudete micca beviere cù prudutti alcoolichi mensili. A pressione di u sangue, provocatu per l'alcoolidiu, risultà in i sangramentu significativu, è u benintestu anu aghjustatu.
  5. Malgradu u fattu chì u sistema riputtivu ùn hè micca direttamente cunnessu à u trattu digestivu, ci sò parechji prudutti chì ponu causà u so dulore, i sagnante, u stinimentu, a nausea è a diarrea. Allora, chì ùn pò micca manghjà cun menstruazione, per ùn esercitarete l'incomforte? Questu hè un alimentu grassu è piccante, carne russa, ova, latti, legumi senza trattamentu, è tè, caffè è e manciari carbonate. Kashi, fish, chicken, chamomile o tea mint - la mejor dieta per a menstruazione.
  6. Circorsu à e cummerciu sessuale in questi ghjorni, ùn ci hè una pruibitu definitivu. L'unicu chì cunsiderà hè una suscetizabbilità aumentata à i infizzioni, perchè durante u sessu cù un mensu , hè megliu utilizà un cundomu, ancu se u vostru cumpagnu hè permanente.
  7. Sì avete avutu una bisognu di i medicazione durante e vostre periodu, pudete esse sicuru di cunsultà u vostru duttore nantu à questu. Per esempiu, l'aspirina si riferisce à i drogu chì dilute sangue, per quessa, u sangramentu hà criscinu, è u periodu di a menstruazione aumentà. Per riduce u dolore, pigliatimi acecetamol o ibuprofen. In questu ghjorni, hè necessariu di posponà ogni intervenzione kirurgiunali, perchè u sangue à volte mensili hè male, chì ponu conduciu à i sangramentu.
  8. Ùn hè micca cunsigliatu per eseguisce prucessi estereoscale (attitudini, ghiachjaru, curling, hair dyeing). Si cambiò per un momentu, u fondu hormoneghju pò assicurà facilmente un risultatu inespettatu. Ma u mitu chì durante i mesi ùn pò micca esse cizatu, - veramente un mitu.

Partitu murali (spirituale)

Parechje sò sappiutu chì ùn pò micca assistu à a chjesa cun un mesi, pudete baptiserà un zitellu, è perchè ùn sanu micca. A religione hè una quistioni difficili, per quessa hè impussibile di pretendia a verità. In u passatu, quandu e parolle nantu à a pruteghja di visità a chjesa "e femine in impiccadore" appareru in a Bibbia, nimu anu sospettatu di iegge particulari. Hè sô logica chì e donne ùn sò micca permessi à u tèmpiu per ragioni estetichi. Ma u ghjornu stu prucessu fisiulogicu hè tutatu cuntrullatu è invisibule à l'altri, per quessa, e visitazioni mensili à u tempiu ùn sò micca impastughjatu.