Cume relieve tensione nervosa?

U ritmu mudernu di a vita ùn a volta micca un occasione di restà. A ghjente persa in seguita di i so sogni , scurdate di a so propiu salute, l'ànima. Ogni ghjornu, hè "salutatu" cù situazione stressanti, aspittendu à u prossimu turnu di u destinu. In quellu casu, pruvate à rilassate? Ma sapete cumu per sullillà a tensione nervosa, anu u so corpu di a gravità di i prublemi dui?

Cumu a relieve una forte tensione nervosa?

  1. Quandu avete arraggiatu, scacciate ogni cellula di u vostru corpu. Avete avete avete avutu chì i cumbugliu di l'angicore vi causate tremulu in tutta u vostru corpu? In a maiò parte di i casi, una persona ùn permettenu micca e so emozioni per esse stallati, duv'ellu sia u tene. Ma l'ubligatoriu deve esse spartu micca in u vostru circondu, ma in u privatu. Pràticu l'esercitu dopu: 5 minuti, aghjuntevi i denti, avete a ventu à l'ingerimentu, sughjettu u so sonu di "Y".
  2. Quelli chì a meditazione hè diventata una attività di ghjornu, cunfirmanu l'impattu positivu in a vita umana. Se ùn avete micca u tempu per esse l'attività, certe volte solu cuncintra in u vostru respiru, sparghje ogni pensamentu innecessariu. Avete bisogna chì u to quellu chì sarà u to pettu inde u inzuccarà, chì sonu pruduce in u stessu tempu. Ricurdativi chì in u mumentu ùn ci hè nimu in a sala, salvu esse u vostru contru.
  3. Per quellu chì interessate in quelli rapidamente per sullivà a tensione nervosa, a tecnica "Minute di cunversazione nantu à a muntagna" hè suitu. Tuttu ognunu sapi stu pseudo-lingua di a zitella. U tipu di maschere pona nantu à a vostra face, personificà u vostru statu mentale. Piglia ridiri di l'estresse, dedicate à 10 minuti à sta discorsu in alta.
  4. Mejà a vostra salute cù i seguenti. Putevi i vostri pedi à l'larghezza di i vostri spalle. Fatuate pocu in i ghjinochji. A pocu à pocu, favurevule à u pavone, sintendu chì ogni parte di u toque hè chjinatu. Sentite un scuzzulu pocu. Sapete chì questu hè u sinjalu di un esercitu curatu bè.