Cumu pardunà una persona?

Ogni omu hà a so propria verità per trattà degratu di i so delittori. Avemu tutte e razze per spiegà sti o altre attività. Avemu vemu à circà l'apprendre à perdone i offesi è si portanu in situ situ pratiche.

Cumu pardunà una persona?

Situazioni pò esse sfarenti. Forsi u vostru offender si pentre di ciò chì hà fattu, ellu necessita u perdone è deve esse intesu da voi. Una persona chì rializzeghja i so sbagli, è demana per u pirdunu hè degnu di rispettu . Dopu tuttu, assai picca ricanusciunu a so culpabilità, è a maiò cunzidira cunzidira d'esse umiliazione.

  1. Sè vo site prevene per andà à una riunione cù i vostri vulete, dicenu chì in u futuru ùn avete micca di mantene una relazione estrema cù ellu o dumandà à prumessa di ùn fà micca.
  2. Cumu sapè à perdone? Puderete truvà a risposta à sta dumanda nantu à sè stessu. Senza dà un pocu tempu. Hè difficiuli di perdone un insulte instantamente. Pruvà analisi u situazione. Quandu l'emozioni un pocu diminuitu, pudete apprezzà à u sobrie ciò chì passava, è serà più faciule per voi per pardunà.
  3. Ùn scurdate micca chì tutti cose sbagli. U campu sviluppu è cambienu ogni ghjornu. Hè pussibule chì a situazione currente serve cum'è una lezzione impurtante per l'abuser è a cunsiguenza di ùn averebbe micca fatti offensivi.
  4. Ricurdativi di l'azziuni tipu chì avete fattu per quarcunu chì si pruvate di pardunà, cumu si pardona o ùn avè micca avvistatu i vostri sbagli. Ùn simu micca ricurdati di u malu. Quandu si ricordiu di i mumenti amiche, serà più faciule per voi per capiscenu a mutivazione di l' attu di u vostru offender è ricumpinsalli cù u vostru pirdunu.
  5. Parechje persone ùn sanu micca capitu per apre e pardunà a tradimentu. È per questu hè necessariu di parlà cun una persona è u listinu. Quandu si truvà u veru mutivu d'un tali attu, pudete piglià a decisione correcta. Preparate per u fattu chì a vostra coppula ùn sia più sentimenti, perchè duvete pirdunà è lascià una persona cun a realizazione chì u vostru vera amuri l'aspetta in u futuru.
  6. Cumu sapè à perdone a traitura? A genti sò spessu i fatti incunsciente. S'elli capinu ciò chì duverebbe fà à l'altri, hè prubabile chì ùn anu micca fà. È se una persona ùn si capisce micca i consecuenzii negativi di e so azzioni, cumu hè quellu di prutezza? Hè megliu solu di disprezzà una tale persona o pruvà di trasmette per ellu l'esencia tutta di u so cumpurtamentu,

Per capiscerà a manera di sapè à perdone è esci, avete bisognu di analise detalli a situazione è i mutivi di u culpritariu. Forsi, l'attu era fattu inconsciente. Pruvate d'alcune ciò chì hà urdinatu u culprit per offre. Fate a dumanda: "Perchè hà fattu questu modu?". In questi riflessioni, puderà truvà a suluzione più corretta.